اخبار نساجی

شنبه و یکشنبه گردوخاک در چهار استان و بیشتر نقاط وزش شدید باد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

تهران – مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: روز شنبه ۲۷ اسفند ماه جاری به سبب افزایش سرعت وزش باد شاهد گردوخاک در چهار استان هستیم و برای روز یکشنبه بیشتر نقاط کشور وزش باد شدید خواهیم داشت.

گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان هواشناسی کشور ، ‘عبدالرضا امیدوار شهری’ روز چهارشنبه با صدور اخطاریه ای بروز پدیده گردوخاک را در روز شنبه به سبب افزایش سرعت وزش باد، خاطرنشان ساخت و افزود : در استانهای کرمانشاه، ایلام ، خوزستان و سپس بوشهر این شرایط سبب کاهش دید افقی و کیفیت هوا می شود.

وی اضافه کرد : وضعیت روز شنبه در یکشنبه ۲۸ اسفند ماه جاری نیز ادامه می یابد.

امیدوار شهری گفت :طی روز شنبه در استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل ، زنجان ، گیلان، مازندران و سپس گلستان و در روز یکشنبه در استانهای تهران ، البرز و بیشتر نقاط کشور وزش باد شدید پیش بینی می شود که می تواند با خسارت همراه باشد.

به گفته ی این مقام مسئول ،طی روز شنبه در استانهای واقع در نیمه غربی و در روز یکشنبه دراستانهای واقع در نیمه شرقی دمای هوا بین هفت تا ۱۴ درجه کاهش خواهد یافت .

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

این شرایط طی روز دوشنبه نیز در هر دو نیمه ادامه می یابد.

وی از احتمال سرمازدگی درختان میوه در استانهای کرمان، فارس ، خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان خبرداد.

امیدوار شهری گفت:از عصر پنج شنبه و طی روز جمعه هفته جاری در استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان و شمال کرمانشاه به سبب بارش برف اختلال در تردد پیش بینی می شود.

وی افزود: این شرایط در روز شنبه آینده علاوه بر مناطق مذکور، گذرگاه های منتهی به استانهای گیلان ، مازندران و گلستان را نیز دربر خواهد گرفت .

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×