اخبار نساجی

ارز کافی در اختیار بانک ها قرار گرفته است

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

ارز کافی در اختیار بانک ها قرار گرفته است

رئیس کل بانک مرکزی گفت: ارز کافی در اختیار بانک ها قرار داده شده است.

به گزارش افکارنیوز به نقل از واحد مرکزی خبر، بهمنی افزود: برای تامین نیازهای ارزی متفرقه متقاضیان امروز ساعت ده صبح جلسه ای را با کانون صرافی ها در بانک مرکزی داشتیم و پس از بحث و گفتگوی مفصل به صرافی های مجاز که مجوز خود را از بانک مرکزی اخذ کرده اند اجازه دادیم که راسا به خرید و فروش ارز و تامین نیاز های مشتریان براساس سازوکار عرضه و تقاضای بازار در مقابل صدور فاکتور اقدام کنند.

وی افزود: در این صورت، بدیهی است که خرید و فروش ارز بدست صرافی های مجاز در سامانه اطلاعات بانک مرکزی ثبت خواهد شد.

بهمنی گفت: ضمنا ارز کافی و مورد توجهی را در اختیار بانک ها قرار دادیم که دانشجویان و مسافران بتوانند به بانک ها مراجعه کنند و بلافاصله ارز در اختیارشان قرار داده شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی افزود: در صورتی که چنین عملی رخ نداد می توانند به بخش نظارت بانک مرکزی منعکس کنند.

رئیس کل بانک مرکزی گفت: در خصوص نقدینگی لازم در پایان سال باید بگویم که نقدینگی لازم و کافی را در پایان سال برای تامین نیاز های ملت عزیز در اختیار بانک ها قرار دادیم و تاکید کردیم که در ایام نوروز بانک ها حتما تعدادی از شعب خود را به صورت کشیک دایر کنند و خودپردازها مرتب کشیک بگذارند تا مردم بتوانند اسکناس مورد نیاز خود را تامین کنند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×