اخبار نساجی

جوایز صادراتی حذف نمی‌شود

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

معاون سازمان توسعه تجارت ایران با تاکید بر اینکه پرداخت جوایز صادراتی در سال جاری متوقف نخواهد شد، گفت: اختصاص جوایز صادراتی در قالب بسته‌های حمایتی ساماندهی می‌شود.

کیومرث فتح‌اله کرمانشاهی گفت: براساس سیاستگذاری‌های صورت گرفته از سوی سازمان توسعه تجارت ایران، قرار بر این است که پرداخت جوایز صادراتی سال ۹۱ به صورت غیرمستقیم و غیرنقدی در اختیار صادرکنندگان قرار گیرد.

معاون کمک‌های تجاری سازمان توسعه تجارت افزود: البته این کار با نظر فعالان بخش‌خصوصی و صادرکنندگان انجام خواهد شد و بر این اساس، جمع‌بندی و نظرسنجی در حال انجام است. البته باید این نکته را نیز تاکید کرد که پرداخت جوایز صادراتی سال ۹۱ احتمالا به صورت غیرنقدی خواهد بود و شامل جوایز صادراتی معوقه نمی‌شود.

وی تصریح کرد: تمام معوقات جوایز صادراتی سال ۹۰ صادرکنندگان، به صورت نقدی پرداخت خواهد شد و رایزنی در رابطه با تامین منابع مالی مورد نیاز آن در حال انجام است.

کرمانشاهی گفت: کمک هزینه‌ حمل و نقل، بسته‌بندی کالا و حضور در نمایشگاههای در کنار منابع و تسهیلات بانکی در دستور کار این بسته‌های حمایتی قرار گرفته است که رایزنی در رابطه با کیفیت آنها ادامه دارد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×