اخبار نساجی

دستور نامجو برای عدم خاموشی برق صنایع در تابستان ۹۱

مدیرعامل توزیع برق نواحی تهران خبر داد
دستور نامجو برای عدم خاموشی برق صنایع در تابستان ۹۱

دستور نامجو برای عدم خاموشی برق صنایع در تابستان 91 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق نواحی استان تهران از روش‌های جدید تأمین برق مطمئن صنایع در تابستان سال جاری خبرداد و گفت: در تابستان امسال با دستور وزارت نیرو هیچ‌گونه خاموشی برای صنایع رخ نخواهد داد.

سید علی بربند در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در حاشیه همایش همکاری صنایع در مدیریت مصرف برق افزود: براساس دستورالعمل وزارت نیرو تلاش خواهیم کرد با برنامه‌های ویژه برای صنایع تولیدی نواحی استان تهران هیچ‌گونه خاموشی اعمال نشود.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های ویژه این است که تعمیرات خطوط ۲۰ کیلوولت صنایع به موقع و با استفاده از روش خط گرم سرویس‌دهی شوند.

وی با بیان اینکه در خط گرم در حالی که برق در شبکه وجود دارد تعمیرات نیروگاهی بدون اعمال خاموشی انجام می‌شود اظهار داشت: یکی دیگر از روش‌های مناسب برای تأمین برق صنایع این است که در شهرک‌های صنعتی اقدام به ساخت نیروگاه‌های تولید پراکنده کنیم.

بربند گفت: در این روش برق تولیدی نیروگاه‌های تولید پراکنده که توسط پخش خصوصی احداث می‌شود به صورت تضمینی خریداری می‌شود.

به گفته وی، تاکنون با بخش خصوصی برای احداث ۱۳۲ مگاوات نیروگاه تولید پراکنده قرارداد احداث و نصب به امضا رسیده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق نواحی استان تهران گفت: برای احداث نیروگاه تولید پراکنده توسط بخش خصوصی فراخوان داده شده است و به آنها این تضمین داده شده است که با ساخت این نیروگاه‌ها، برق تولیدی از آنها را به صورت تضمینی خریداری خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که قیمت تمام شده تولید برق در حال حاضر چه میزان است گفت: در حال حاضر قیمت تمام شده تولید برق برای هر کیلو ساعت ۸۷ تومان است، بنابراین به هر میزان که به مبلغ تمام شده تولید برق نزدیک شویم به همان میزان مدیریت مصرف برق از سوی مردم و صنایع نیز افزایش می‌یابد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×