گزارش نمایشگاه ها

نمایشگاه طراحی داخلی و سبک زندگی ۲۰۱۲ توکیو – ژاپن

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

زمان برگزاری ۱۹ – ۱۷ اکتبر ۲۰۱۲ – توکیو
۲۶ لغایت ۲۸ مهر ۱۳۹۱

 

نمایشگاه طراحی داخلی و سبک زندگی 2012 توکیو - ژاپن

این نمایشگاه توسط شرکت نمایشگاههای فرانکفورت آلمان سازماندهی شده است و در سال گذشته توانست موفقیت های زیادی را بدست آورد .
این نمایشگاه در سال ۲۰۱۱ در ماه نوامبر ، در ۳ سالن با ۳۵۵ شرکت کننده و حدود ۲۰ هزار نفر بازدیدکننده برگزار شد . از مجموع ۳۵۵ شرکت کننده ۳۱۲ شرکت از ژاپن و ۴۳ شرکت از خارج از این کشور حضور یافتند . این نمایشگاه در سالهای اخیر توانسته است توجه بسیاری از طراحان داخلی و تولید کننده تجهیزات این صنعت را به خود جلب کند .

در این نمایشگاه، سازمان معتبر Jetro (سازمان تجارت خارجی ژاپن) و سازمان تولیدکنندگان کوچک و متوسط ژاپن هم نقش فعالی داشتند و هدف خود را از این حضور گسترده تسهیل پروسه حضور کالاهای ژاپنی در کشورهای جهان اعلام کردند .

Jetro به تنهایی ۵۰ تیم تجاری را از سراسر جهان به این نمایشگاه دعوت کرده است .
در واقع شرکت های ژاپنی از حضور اروپایی ها و آمریکایی ها در این نمایشگاه بسیار راضی هستند چرا که این کشورها توجه بسیار بیشتر و ارزشمندی را بر روی مسئله طراحی و مد دارند و از طرفی بازارهای بسیار بزرگ و با ارزشی دارند . یکی از این شرکت های فعال در بخش طراحی منسوجات خانگی و محصولات نساجی اعتقاد دارند امروزه مد و طراحی زیبا حتی از کیفیت هم برای مشتری مهمتر است و ادامه می دهد  ” امروز شاید یک نفر وقتی حوله ای برای حمام می خرد بیشتر از یکسال آنرا نگه ندارد ، حتی اگر دوام آن بسیار زیاد باشد چرا که هر وقت به فروشگاه می رود به قدری مدل های جدید و زیبا را می بیند که فکر می کند چقدر حوله او کهنه و قدیمی شده است  بنابراین ما توجه ویژه ای به این بخش داشته ایم . “
برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره می توانید به سایت شرکت نمایشگاه های فرانکفورت مراجعه نمائید.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

 

بهنام قاسمی

تحریریه مجله نساجی کهن ۷۷۲۴۵۷۸۰

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×