اخبار فرش ماشینی

فرش ایرانی با دکوراسیون و مبلمان ایرانی تطبیق می شود

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، انطباق فرش با دکوراسیون و مبلمان ایرانی را یکی از اهداف بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی فرش دستباف ایران عنوان کرد.

محمد جعفر عظمایی قبل از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: این کار برای حفظ جایگاه فرش دستباف ایران در منازل ایرانی انجام می‌شود.

وی برگزاری نمایشگاه بین‌المللی فرش دستباف را برای توسعه صنعت فرش دستبافت استان و کشور مهم عنوان کرد و افزود: در همین ارتباط شاهد حضور چشمگیر شرکت کنندگان از استان در نمایشگاه هستیم.

وی با اشاره به وسعت نمایشگاه افزود: بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی فرش دستباف در وسعت ۴۴ هزار مترمربعی برپا شده است که سهم فعالان صنعت فر ش آذربایجان شرقی از این مقدار ۴۰ درصد است.

عظمایی با اشاره به حضور علاقه مندان و تجار از نقاط مختلف جهان گفت: شاهد حضور بیش از ۲۴۰ تاجر خارجی در قالب مهمانان انفرادی و ۱۰ هیات تجاری در بیست و دومین نمایشگاه فرش دستباف ایران بوده ایم.

وی در ادامه با بیان اینکه فرش دستبافت دارای ویژگی های مختلفی است که آن را از سایر کفپوش ها متمایز می‌کند،افزود: در کفپوش‌های مصنوعی از مواد شیمیای و آلرژی زا استفاده می شود بنابراین استفاده از فرش دستبافت به جای کفپوش‌های مصنوعی ارجحیت دارد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×