اخبار نساجی

رییس اتاق اصناف تهران: آرامش بازار نتیجه همکاری خوب اصناف بادولت است

 

 رییس اتاق اصناف تهران، آرامش ایجاد شده در بازار را نتیجه همکاری خوب اصناف با مجموعه دولت عنوان کرد.

به گزارش ایرنا، علی فاضلی سه شنبه شب در نشست هم اندیشی اتاق اصناف با مسوولان امور مالیاتی اظهار کرد: اصناف تاکنون با مجموعه دولت در کنترل قیمتها و آرامش در بازار همکاری خوبی داشته اند و این همکاری در آینده نیز ادامه خواهد یافت.

وی برگزاری نشست مسوولان امور مالیاتی با اتاق اصناف را نشان از رویکرد دولت به حل مشکلات اصناف عنوان کرد و افزود: نزدیک شدن بخش دولت به مجموعه اصناف حفظ منافع نظام را به دنبال خواهد داشت.

فاضلی با اشاره به بروز برخی مشکلات مالیاتی برای مجموعه اصناف گفت: هیچ اتحادیه و صنفی نمی خواهد نسبت به پرداخت مالیات کوتاهی کند و مشکلات موجود با همراهی و همدلی برطرف خواهد شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

رییس اتاق اصناف تهران با تاکید بر اجرای قانون توسط همه اظهار کرد: قانون استثنائاتی دارد که می توان از آنها برای رفع مشکلات اصناف بهره گرفت ضمن آنکه از فعالان صنفی دعوت می کنم تا اظهارنامه های مالیاتی خود را به موقع ارسال کنند.

نشست هم اندیشی فعالان اتاق اصناف تهران با مسوولان مالیاتی شامگاه سه شنبه با حضور علی فاضلی رییس اتاق اصناف، حسین بنی صفار رییس کل امور مالیاتی شهر تهران، حسین وکیلی معاون مالیات های مستقیم سازمان امور مالیاتی کشور و سرهنگ علی راقی معاون نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی تهران بزرگ در تالار سپیده تهران برگزارشد.

در این نشست تعدادی از روسای اتحادیه های صنفی نظرات خود درباره اظهارنامه های مالیاتی را با مسوولان امور مالیاتی در میان گذاشتند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×