اخبار نساجی

شمارش معکوس برای آتن آغاز شد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

آتن بار دیگر شاهد تجمع و اعتراضات گروه‌هایی بود که به تصمیم برخی بانک‌ها و صندوق بازنشستگی یونان مبنی بر بخشیدن ۷۵درصد از بدهی دولت معترضند. کارمندان دولت و بازنشستگان معتقدند این سرمایه حاصل اندوختن حق بیمه های آن‌هاست.

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، شبکه یورونیوز روز پنجشنبه (۸ مارس / ۱۸ اسفند) تصریح کرد: «آتن روز چهارشنبه بار دیگر شاهد تجمع و اعتراضات گروه‌هایی بود که به تصمیم برخی بانک‌ها و صندوق بازنشستگی یونان مبنی بر بخشیدن ۷۵درصد از بدهی دولت معترضند. کارمندان دولت و بازنشستگان معتقدند این سرمایه حاصل اندوختن حق بیمه های آن‌هاست.»

بر پایه این گزارش، الیاس ورتاکوس، معاون رئیس کنفدراسیون کارمندان دولت می‌گوید:” دولت ائتلافی و گروه سه جانبه وام دهندگان بین‌المللی در حال اجرای طرح‌های وحشیانه ای علیه صندوق بیمه های اجتماعی و بیمه گذاران هستند. آنها نه تنها صندوق‌های بازنشستگی را از طرح بخشیدن بدهی‌های دولت معاف نمی‌کنند بلکه در حال کاهش بیشتر بودجه هستند، که به معنی کاهش در حقوق بازنشستگی و مزایای کارکنان است.”

به گفته این شبکه، ۲۰۶ میلیارد یورو از اوراق قرضه دولت یونان در تصاحب سرمایه گذاران بخش خصوصی است. اگر سرمایه گذارانی که ۷۵ درصد از این اوراق قرضه را در تصاحب خود داردند قبول کنند که سه چهارم از طلب خود را ببخشند، یونان از خطر قصور در بازپرداخت بدهی‌هایش نجات می‌یابد.

یورونیوز افزود: «در حالی که تنها ۲۴ ساعت زمان برای یونان باقی ست، تاکنون سرمایه گذارانی که ۵۸ درصد از اوراق قرضه یونان را در تصاحب خود دارند به بخشیدن ۷۵ درصد از مطالبات خود بله گفته‌اند و هنوز توافقی با دیگر سرمایه گذاران حاصل نشده است.»

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×