اخبار نساجی

حال و هوای دلالی ارز در آستانه سال نو

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

دلار آزاد ۱۹۱۰ تومان

هر دلار و یورو امروز شنبه در بازار آزاد تهران به ترتیب ۱۹۱۰ تومان و ۲۵۱۰ تومان فروخته می‌شود.
خبرنگار مهر از بازار ارزفروشان تهران – میدان فردوسی- گزارش داد: هر دلار امروز شنبه به قیمت ۱۹۱۰ تومان در بازار آزاد فروخته می شود و ۱۹۰۰ تومان قیمت خرید از سوی دلالان دارد. همچنین هر یورو نیز امروز در بازار آزاد تهران ۲۵۰۰ تومان خریداری و ۲۵۱۰ تومان فروخته می شود.

با این حال، قیمت دلار دولتی در تابلوی صرافی ها ۱۲۲۶ تومان قیمت خرید و ۱۲۳۸ تومان نیز قیمت فروش دارد اما صرافان تاکنون زیر بار این قیمت نرفته اند و این نوع ارز این این نرخها معامله نمی‌شود. نرخ فروش هر یورو نیز در تابلوی صرافی ها ۱۶۳۷ تومان است که وضعیت این نوع ارز هم همچون دلار است.

با این حال تفاوت قیمت درج شده در تابلوی صرافی ها و بازار آزاد قابل توجه است. پوند هم امروز در تابلوی صرافی ها ۱۹۲۸ تومان قیمت خرید و ۱۹۴۸ تومان قیمت فروش دارد.

یکی از ارزفروشان بازار آزاد تهران در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت بازار ارزهای معتبر در آستانه سال نو گفت: این روزها مشتریان چندانی در بازار وجود ندارند و اغلب افرادی که از ما قیمت خرید و یا فروش را جستجو می کنند،صرفا برای برنامه ریزی آینده خود و یا کسب اطلاع است و آنچنان خرید و فروشی بین ما و مشتریان صورت نمی گیرد.

وی با تاکید بر اینکه ممکن است دلار در روزهای آینده ارزان شود، در بیان دلیل آن گفت: از امروز صبح بسته های بزرگ دلار از سوی دلالان بزرگ وارد بازار شده است و این موضوع می تواند قیمتها را در آستانه سال نو کاهش دهد. با این حال، از صبح امروز تاکنون ۱۰ تومان در کاهش قیمت هر دلار تاثیر داشته است و احتمالا این روند در روزهای آینده نیز ادامه خواهد یافت.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

یک مشتری دلار نیز در این بازار در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: به دنبال خرید دلار از کسانی هستم که برای فروش به دلالان مراجعه می کنند و ممکن است بتوانم دلار را از آنها با قیمت کمتری خریداری کنم، چون دلالان قیمتها را به میل خود اعلام می کنند.

وی این نکته را نیز افزود که هنوز موفق به خرید دلار از فروشنده واقعی در بازار نشده است و جستجو را ادامه خواهد داد.

قیمت انواع سکه در بازار

نگاهی به تابلوی قیمت انواع سکه در برخی صرافی ها هم نشان می دهد که قیمت خرید هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم در تابلوی صرافی ها امروز شنبه ۸۱۱ هزار تومان و قیمت فروش آن نیز ۸۲۰ هزار تومان اعلام شده است.

نیم سکه نیز امروز در تابلوی صرافی ها ۳۹۵ هزار تومان قیمت خرید و ۴۰۵ هزار تومان قیمت فروش دارد. ربع سکه ۲۰۴ هزار تومان خریداری و ۲۰۹ هزار تومان نیز فروخته می‌شود.

بررسی وضعیت قیمتی سکه های گرمی حاکی از آن است که هر قطعه سکه گرمی ۹۵ هزار تومان خریداری و ۱۰۵ هزار تومان فروخته می شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×