اخبار نساجی

ثبت‌نام مسکن مهر شهر جدید پردیس از اواخر خرداد‌

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

ثبت‌نام مسکن مهر شهر جدید پردیس از اواخر خرداد‌

 

ثبت‌نام جدید واحد‌های مسکن مهر پردیس از اواخر خرداد‌ماه سال جاری آغاز می‌شود.

هدایت مدیر عامل شهر جدید پردیس در گفت‌وگو با ایسنا، در حالی که از آغاز ثبت‌نام واحد‌های مسکن مهر پردیس در خرداد‌ماه خبر داد، گفت: قرار است چهار هزار واحد در شهر جدید پردیس تا پایان شهریور‌ماه به متقاضیان تحویل داده شود.

وی ادامه داد: از مجموع ۱۳ هزار واحدی که جزو تعهدات ما در این شهر بوده است، چهار هزار واحد تا قبل از عید افتتاح شد که برخی از متقاضیان در واحد‌های خود ساکن شده‌اند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

هدایت با بیان این‌که بسیاری از متقاضیان که واحد‌های خود را قبل از عید دریافت ‌کرده‌اند، در اواخر خرداد‌ماه جابه‌جا می‌شوند، بیان کرد: از آنجایی که خرداد‌ماه آغاز فصل نقل‌وانتقالات است، انتظار می‌رود در پایان این ماه متقاضیانی که واحد‌های خود را قبل از عید تحویل گرفته‌اند، در پردیس ساکن شوند.

مدیر عامل شهر جدید پردیس گفت: مابقی واحد‌ها نیز تا پایان سال جاری مورد افتتاح قرار می‌گیرد.

وی درباره پیمانکارانی که قیمت هر متر از واحد مسکن‌های مهر را بیش از ۳۰۰ هزار تومان را دریافت کردند، اظهار کرد: از همان ابتدا نیز مدنظر ما همان قیمتی بوده است که در قرار‌داد اولیه برای متقاضیان تعیین شده است.

مدیر عامل شهر جدید پردیس افزود: مردم نیز براساس همان قرار‌داد اولیه‌ای که با پیمانکار داشته‌اند، پول‌های خود را واریز کردند.

هدایت با بیان این‌که شاید پیمانکاری در یک پروژه ضرر و در سایر پروژه‌های مسکن مهر سود کرده باشد، بیان کرد: ولی این موضوع ارتباطی به متقاضیان ندارد و باید همان رقمی را که پیش از آن در قرار‌داد تعیین شده است را پرداخت کند و سود و ضرر پیمانکار تاثیری بر کاهش یا افزایش قیمت مسکن مهر ندارد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×