اخبار نساجی

برگزاری پنجمین مجمع سالانه مخابرات دوشنبه آینده

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

برگزاری پنجمین مجمع سالانه مخابرات دوشنبه آینده

پنجمین مجمع سالانه شرکت مخابرات از زمان حضور در بورس دوشنبه آینده برگزار می شود.

به گزارش بی باک به نقل از خبرنگار اقتصادی فارس، در پی اتمام سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۹۰ شرکت مخابرات و همچنین برگزاری مجامع سالانه شرکت همراه اول در هفته گذشته و ۳۰ شرکت مخابراتی استانی، زمان و مکان مجمع سالانه شرکت مخابرات هم تعیین شد.

این شرکت که با سرمایه بیش از۴ هزار و۵۷۸ میلیارد تومانی و ارزش روز بیش از ۱۴.۸ هزار میلیارد تومانی، بزرگترین شرکت بورسی بشمار می رود ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه دوشنبه آینده مورخ ۱۱ اردیبهشت ماه مجمع سالانه ایی را در محل پژوهشگاه نیرو برگزار می کند.

پیشنهاد هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران برای تقسیم سود در مجمع مربوط به سال مالی ۲۹ اسفند گذشته در حالی ۹۰ درصد اعلام شده که این شرکت بعد از حضور ۱۹ مرداد ۸۷ در بورس (با کشف قیمت ۱۵۰ تومانی هر سهم) اولین مجمع سالانه مربوط به سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۸۶ را در ۲۸ آبان ۸۷ با تقسیم سود ۱۴ تومانی برای هر سهم، دومین مجمع در ۲۶ تیر ماه سال ۸۸ با توزیع سود ۱۳ تومانی تشکیل داد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

در سال ۸۹ هم به رغم نظر سازمان بورس در مورد تقسیم سود ۱۲ تومانی هر سهم ، این شرکت ۳۰ تومان برای هر سهم کنار گذاشت وبرای سال گذشته هم ۴۳ تومان سود توزیع شد.

همچنین بازدهی سهام این شرکت از ابتدای سال ۹۰ تا هفته گذشته فقط با ۱.۴ درصد سود همراه بوده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×