اخبار نساجی

درخواست طیب‌نیا از بانک‌ها برای کمک فوری به بورس

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

در پی اُفت شاخص بورس و اعتراض جمعی از سهامداران به وضعیت بازار سرمایه وزیر اقتصاد ساعتی قبل در جلسه‌ای ویژه با حضور بانک‌ها و مسئولان بورسی به بانک‌های بزرگ مأموریت کمک به بازار سرمایه را محول کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی بعد از افت شاخص بورس و البته اعتراض جمعی از سهامداران به وضعیت بازار سرمایه در روز جاری برای ساماندهی این بخش شخصاً وارد عمل شد.

وزیر اقتصاد در همین ارتباط بعد از ظهر امروز (دوشنبه) در جلسه‌ای فوری که با حضور مدیران عامل بانک‌ها، مسئولان بازار سرمایه و مدیران بورسی در وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شده بود مأموریتی ویژه به بانکی‌ها محول کرد.

شنیده‌های خبرنگار ما از برخی حاضرین در جلسه حکایت از آن دارد که طیب‌نیا از بانک‌های بزرگ که نقش بسزایی در بازار سرمایه هم دارند خواسته که برای کمک به بورس وارد عمل شوند. این کمک از طریق تزریق منابع به بورس انجام خواهد شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

قبلاً نیز به‌دستور وزیر اقتصاد قرار بود بانک‌های ملی، ملت، سپه و تجارت با تزریق ۴هزار میلیارد تومان به بازار سرمایه کمک کنند.

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×