اخبار نساجی

آغاز رتبه‌بندی شرکت‌های حمل و نقل

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از رتبه‌بندی شرکت‌های حمل و نقل مسافری از ابتدای امسال خبر داد و گفت: تمام شرکت‌های حمل و نقل مسافری دارای رتبه ۵ هستند که اگر بخواهند به رتبه های ۴ ، ۳، ۲ و یک ارتقا پیدا کنند باید خدمات و سایر امکانات خود را افزایش دهند.

به گزارش افکارنیوز، شهریار افندی زاده در گفتگو با مهر درخصوص اهداف سازمان راهداری در سال ۹۱، اظهار داشت: امسال با توجه به اینکه زمستان سختی را پیش رو داشتیم تلاش خواهیم کرد تا در سال ۹۱ حدود ۹ هزار کیلومتر از راه های شریانی کشور ترمیم، بهسازی و روکش آسفالت شود.

وی افزود: عملیات نگهداری و بهسازی در حدود ۳ هزارکیلومتر از بزرگراه ها و آزادراه ها و ۸ هزار کیلومتر از راه های اصلی پیش بینی شده است همچنین برای سایر راه ها هم حدود ۸ هزار کیلومتر عملیات درزگیری و ۱۲ هزار کیلومتر اجرای عملیات حفاظتی روگیر راه ها انجام می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به افزایش ایمنی در راه ها، اظهار داشت: با توجه به افزایش تردد در جاده ها تبدیل راه های فرعی به اصلی و آزادراه و بزرگراه در دستور کار قرار دارد.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تصریح کرد: تلاش داریم امسال ۸۵۰ نقطه مقطع و تقاطع پرحادثه را در راه های شریانی و حدود ۳۰ تقاطع غیرهمسطح را از محل بودجه های ملی و استانی بر طرف کنیم.

وی افزود: امسال ۴۳۰ پل بزرگ تعمیر شده و ۶۳ هزار کیلومتر از راه های شریانی خط کشی می شود همچنین تعداد ۲۵۵۰ علایم انتظامی و اخطاری و ۱۳ هزار متر مربع علایم اطلاعاتی درجاده ها نصب خواهد شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اجرای رتبه بندی شرکت های حمل و نقل از ابتدای امسال

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با اشاره به اینک رتبه بندی شرکت های حمل و نقل از اقدامات دیگری بود که از آذر ۹۰ اجرا شده است، گفت: از ابتدای سال ۹۱ همه شرکت های حمل و نقلی مسافری دارای رتبه ۵ هستند که اگر بخواهند به رتبه های ۴ ، ۳، ۲ و یک ارتقا پیدا کنند باید خدمات و سایر امکانات خود را افزایش دهند.

وی با بیان اینکه از این پس قیمت بلیت ها متناسب با رتبه ها تعیین می شود، افزود: این رتبه بندی به این منظور انجام گرفته تا مردم نسبت شرایط یک شرکت و خدمات ارایه شده از سوی آن اطلاع داشته باشند و متناسب با آن از شرکت ها خدمات درخواست کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی به ارتقا ایمنی جاده ها و کاهش سوانح اشاره کرد و گفت: امسال قصد داریم با همکاری سایر ارگان ها مانند پلیس و امداد روند کاهیشی تصادفات را ادامه دهیم و ۱۰ درصد کاهش تلفات را اجرایی کنیم.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×