مد و پوشاک

لباسهای قلابی تیم المپیک‌ مصر دردسر ساز شد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

لباسهای قلابی تیم المپیک‌ مصر دردسر ساز شد

 

لباس‌های تیم المپیک مصر برای این تیم دردسر ساز شد و حتی ماجرای قلابی بودن آنها به سفارت آمریکا در قاهره نیز کشیده شد.

ماجرای این رسوایی از آنجا آغاز شد که ۱۷ آوریل گذشته کمیته المپیک مصر مناقصه خرید لباس‌های ورزشکاران این کشور در المپیک لندن را منتشر کرد. شرکت “فرست کلاس” مصر برنده این مناقصه و قرار شد که این شرکت لباس‌های تیم المپیک مصر را با برند “نایک” فراهم کند.

اما در روز اول جولای و زمانی که یکی از بازیکنان خانم تیم المپیک مصر برای معاوضه کفش خود به دلیل تنگ بودن، به یکی از نمایندگی‌های نایک در مصر مراجعه کرد، نمایندگی از معاوضه کفش خودداری و اعلام کرد که این کفش‌ها قلابی است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

ماجرا تا آنجا ادامه یافت که نمایندگی نایک در مصر با ارسال نامه‌ای به کمیته المپیک مصر اعلام کرد که هیچکدام از لباس‌ها و کفش‌های تیم المپیک این کشور متعلق به شرکت بین‌المللی نایک نیست.

از سوی دیگر، نمایندگی نایک در مصر با ارسال نامه‌ای به شرکت اصلی، خواستار اتخاذ اقدامات مقتضی درباره مشارکت تیم المپیک مصر با لباس‌های قلابی در لندن شد.

همچنین شرکت بین‌المللی نایک از سفارت آمریکا در قاهره خواست تا وارد عمل شده و اجازه ندهد که شهرت شرکت نایک به دلیل لباس‌هایی که تیم المپیک مصر در اختیار دارد، لطمه بخورد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×