اخبار نساجیگزارش نمایشگاه ها

بازدید از نمایشگاه ماشین‌آلات نساجی استانبول با ۵۰٪ تخفیف

ثبت‌نام آنلاین بازدیدکنندگان نمایشگاه ITM 2024 شروع شد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

نمایشگاه ITM 2024 استانبول که میزبان رهبران و شرکت های پیشرو نساجی خواهد بود، درهای خود را بین ۴ تا ۸ ژوئن (۱۵- ۱۹ خرداد ۱۴۰۳) به روی بازدیدکنندگان باز خواهد کرد. سامانه دعوت آنلاین برای ورود به نمایشگاه ITM 2024 فعال شده است که با حضور صدها تولیدکننده از سراسر جهان و بازدید سرمایه گذاران بخش جهانی و هیئت های تجاری به یکی از مهم ترین نمایشگاه های نساجی تبدیل می شود. بازدیدکنندگان در این نمایشگاه میتوانند به بازدید و خرید بپردازند. بدین منظور دعوت نامه های آنلاین با تخفیف ۵۰٪ تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۳ در اختیار آن ها قرار میگیرد.

فعالیت‌های نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات نساجی ITM 2024، که یکی از مهم‌ترین نمایشگاه های جهان جهت گرد هم آمدن افراد فعال در این زمینه است، با سرعت تمام در حال انجام است. سامانه دعوت آنلاین که به بازدیدکنندگان اجازه می دهد به راحتی وارد نمایشگاه ITM 2024 شوند، فعال شده است. بازدیدکنندگانی که می خواهند در این نشست بزرگ شرکت کنند.

ابتدا باید وارد وب سایت: https://www.itmexhibition.com/ شده و فرم اطلاعات بازدیدکنندگان را پر کنند. پس از انجام مراحل ثبت نام، دعوتنامه الکترونیکی از طریق ایمیل ارسال خواهد شد. با این دعوت نامه الکترونیکی، بازدیدکنندگان می توانند با گرفتن نشان خود در ورودی نمایشگاه بدون انتظار در صف، وارد نمایشگاه ITM 2024 شوند.

جدیدترین محصولات شرکت های پیشرو نساجی برای اولین بار در ITM 2024 به نمایش گذاشته می شود.

پس از ITM 2022 که میزبان ۱۲۸۰ شرکت و ۶۴۵۰۰ بازدید کننده حرفه ای از ۱۰۲ کشور بود، توجه به ITM 2024 معطوف شد که با تعداد غرفه داران و بازدیدکنندگان رکوردها را خواهد شکست. در ITM 2024 که در نمایشگاه Tüyap و مرکز کنگره بین ۴ تا ۸ ژوئن ۲۰۲۴ برگزار خواهد شد، شرکت های نساجی برای اولین بار جدیدترین محصولات خود را برای بازدیدکنندگان خودرونمایی خواهند کرد.

بازدیدکنندگان از ITM 2024، که در آن نوآوری ها از هر زمینه نساجی از بافندگی تا بافندگی، نخ تا چاپ دیجیتال، تکمیل تا جین به نمایش گذاشته می شود, میتوانند فناوری های نوآورانه، حفاظت از طبیعت و پیشگام در دیجیتالی شدن برای آینده ای پایدار را کشف کنند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

بازدیدکنندگان حرفه ای به سرمایه گذاری خود با شرکت در نمایشگاه ITM 2024 جهت میدهند.

صاحبان شرکت، مدیران، کارمندان و نمایندگان بخش‌هایی که از ITM 2024 بازدید می‌کنند، این فرصت را خواهند داشت که آخرین نوآوری‌های فناوری را برای اولین بار ببینند و اولین‌ها را لمس کنند. صاحبان شرکت هایی که می توانند از کارشناسان در مورد فناوری هایی که در کارخانه های خود استفاده خواهند کرد اطلاعات کسب کنند، محصولات خود را توسعه داده و سرمایه گذاری های خود را هدایت کنند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×