اخبار فرش ماشینی

ایجاد اشتغال با ۳ میلیون تومان

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

مدیرعامل بانک توسعه تعاون سرانه ایجاد اشتغال در بخش تعاون را ۲۵ میلیون تومان و سرانه حفظ اشتغال را ۱۲ میلیون تومان ذکر کرد.

ماشاءالله عظیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تعاون و اشتغال ایسنا، اظهار کرد: تنها موسسه اعتباری بخش تعاون که کار تخصصی و توسعه‌ای انجام می دهد، بانک توسعه تعاون است که صد در صد دولتی است و سال گذشته با افزایش ظرفیتی که داشتیم موفق شدیم بیش از هزار میلیارد تومان تسهیلات به تعاونگران پرداخت کنیم.

وی گفت که ۴۰ درصد از این تسهیلات را صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری بخش تعاون در حمایت از تعاونگران تضمین کرده و جایگزین تضامین و وثایق شده است.

عظیمی در ادامه سرانه ایجاد شغل در بخش تعاون را ۲۵ میلیون تومان ذکر کرد و گفت که این رقم در سال ۹۰ نزدیک به ۲۰ میلیون تومان بوده است.

به گفته رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون، ایجاد شغل در بخش تعاون کاملا ارزان و کم هزینه است و سرانه حفظ اشتغال در این بخش نیز در حدود ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پیش‌بینی می‌شود که در هیچ بخش اقتصادی قابل مقایسه نیست.

وی با بیان اینکه با سه میلیون تومان می‌توان در بخش صنایع دستی و فرش اشتغال ایجاد کرد، از تعهد ایجاد ۱۰ هزار فرصت شغلی در بخشهای مذکور خبر داد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

عظیمی خاطرنشان کرد: بانک توسعه تعاون در راستای اشتغالزایی در بخشهای تولیدی متعهد شده است تا با اختصاص تسهیلات قرض الحسنه، ۱۰ هزار فرصت شغلی در اتحادیه‌های صنایع دستی و فرش ایجاد کند و از این طریق جهش قابل توجهی در کسب و کار پایدار به ویژه برای زنان به وجود آورد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×