اخبار نساجی

مسائل داخلی بگذارد تحریم‌ها را دور می‌زنیم

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

مسائل داخلی بگذارد تحریم‌ها را دور می‌زنیم

معاون اول رئیس‌جمهور تاکید کرد: اگر مشکلات درون کشور از پیش‌روی ما برداشته شود، تحریم‌ را به زیباترین شکل خود دور می‌زنیم.

محمدرضا رحیمی با حضور در سومین نمایشگاه دوسالانه دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشگاه‌های تهران و علوم پزشکی تهران ضمن بازدید از غرفه‌های مختلف این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آنچه در این نمایشگاه از آثار دانشجویان دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران مشاهده کردم موجب تقویت روحیه همه مسئولان نظام است، تا ایمان پیدا کنند که تحریم‌ها دور زدنی است.

معاون اول رئیس‌جمهور تصریح کرد: ما به لطف خدا، دعای مقام معظم رهبری و حمایت‌های رئیس‌جمهور تحریم‌ را دور می‌زنیم.

وی افزود: در این نمایشگاه که موجب افتخار همه ایرانیان است، به صراحت می‌گویم که اگر مشکلات درون کشور از پیش‌روی ما برداشته شود، تحریم را به زیباترین شکل خود دور می‌زنیم. ما دستان دراز آقای اوباما به سوی ایران را خواهیم شکست و موفق خواهیم شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

شرط آن حذف سنگ‌هایی است که بر سر راه دولت انداخته‌اند. رحیمی خاطرنشان کرد: ما سرعتی در همه زمینه‌های علم و پیشرفت گرفته‌ایم که در سال ۲۰۱۸ می‌توانیم از جهت علمی در رتبه چهارم دنیا قرار بگیریم به امید آن روز ان‌شاءالله.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×