اخبار نساجی

مواجهه با تحریم‌ها هوشمندانه باشد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

رییس اتاق بازرگانی ایران در مورد نوع مواجهه با تحریم‌کنندگان ایران توصیه کرد که این نوع مواجهه هوشمندانه باشد.

محمد نهاوندیان در گفت‌وگو با خبرنگار بازرگانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در مورد نوع مواجهه ایران با تحریم‌کنندگان که پیش از این در این مورد وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران خبر داده بود کاهش روابط تجاری با این کشورها در دستور کار است، گفت: ما باید با تحریم مواجهه هوشمندانه داشته باشیم و خوشبختانه در طول این سال‌ها و ماه‌های گذشته هم فعالان اقتصادی علی‌رغم تشدید تحریم‌ها، با ابتکارات گوناگون راه‌هایی را پیدا کردند و حجم تجارت ما مرتبا در طول این سال‌ها نه‌تنها کاهش پیدا نکرد، بلکه افزایش هم یافت.

وی ادامه داد: بنابراین در هر دو حوزه باید هوشمندانه رفتار کرد. هم در مواجهه عملی برای دفع تحریم‌ها ابتکاراتی در نظر گرفته شود و هم در صحنه مدیریت روانی که حرف‌های ناحسابی گاهی از سوی بدخواهان ایران زده می‌شود، توسط مقامات سیاسی پاسخ داده شود.

نهاوندیان در پاسخ به این سوال که آیا برخورد کاهش روابط تجاری با کشورهای تحریم‌کننده ایرانی را تایید می‌کند یا نه؟ اظهار کرد: مسوولان سیاسی کشور وظیفه‌ای دارند که به تعرضات سیاسی پاسخ شایسته بدهند و فعالان اقتصادی هم وظیفه دارند که با ابتکارات گوناگون خود مواجهه هوشمندانه با تحریم را دنبال کنند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×