اخبار فرش ماشینی

اخراج ۴۰۰ کارگر نساجی در بروجرد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

‏ کارخانجات نساجی بروجرد طی یک ماه گذشته مجبور به فسخ قرار داد و اخراج حدود ۴۰۰نفر از کارگران خود شد‏‎
‎با‎ ‎توجه به زمزمه هایی مبنی بر تعطیلی کارخانجات نساجی بروجرد در روزهای‎ ‎پایانی سال گذشته با اخراج بیش از ۱۶۰ نفر از کارگران این کارخانه و فسخ‎ ‎قرارداد بالغ بر ۲۰۰ نفر از کارگران زمزمه های تعطیلی این صنعت پویا و‎ ‎فعال بروجرد رنگ واقعیت بیشتری گرفت‎.

‎کارگران اخراج شده و از کار‎ ‎بیکار شده نساجی بروجرد بنا به برخی از اظهارات بین هشت تا ۱۵ سال سابقه‎ ‎کار در نساجی بروجرود را دارند. مدیرعامل کارخانجات نساجی بروجرد با بیان‎ ‎اینکه مشکل کارگران این صنعت برجسته بروجرد تا سه چهار ماه دیگر حل می‎ ‎شود، ادامه داد: اگر این مشکل حل نشود صنعت نساجی بروجرد درگیر موضوع‎ ‎خواهد شد و بحران، این صنعت را بیشتر درگیر خواهد کرد‎.

‎چنگیز آصفی‎ ‎افزود: فروش نساجی بروجرد در سه ماه آخر سال ۸۶ بیش از ۱۲۰میلیارد ریال‎ ‎بوده که متاسفانه این میزان با کاهش چشمگیر ۱۰۰میلیارد ریال در سه ماه آخر‏‎ ‎سال ۸۷ به ۲۰میلیارد ریال هم نرسیده است‎.
‎وی با تاکید بر اینکه‎ ‎خرید مواد اولیه برای ادامه کار این صنعت نیازمند فروش اجناس باقی مانده‎ ‎در انبارها است، ابراز امیدواری کرد: با مجاب کردن خریداران عمده صنعت‎ ‎نساجی بروجرد و گرفتن سفارشات جدید می توانیم کارخانجات نساجی بروجرد را‎ ‎با ۵۰درصد ظرفیت تولید فعال کنیم‎.‎

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×