مد و پوشاک

رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان ساعت: مد نمایانگر فرهنگ جامعه است

عبدالرحیم احمدی رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان ساعت در گفتگو با ستاد خبری پنجمین جشنواره مد ولباس فجر درباره حضور این اتحادیه در جشنواره مد و لباس امسال توضیحاتی ارائه کرد.

احمدی با تاکید بر جایگاه مد در هویت جامعه عنوان کرد: مد اتفاق نو و تازه‌ای است که در هر جامعه به تناسب ویژگیهای زیستی و فرهنگ، مذهب و ده‌ها متغیر دیگر مربوط به آن مردم ظهور می‌کند  و نمایان‌گر هویت فرهنگی مردم یک جامعه است. به یقین برای معرفی این هویت نیاز است، تبلیغاتی صورت گیرد. جشنواره یک تبلیغ صمعی و بصری و در عین حال زنده در سایر حوزه ها به ویژه این حوزه است. برگزاری جشنواره‌ها کمک می‌کند تا صنعت مد در جامعه معرفی شود. ساعت در مبحث مد از جایگاه ویژه ای برخوردار است چرا که  در تولیدات داخلی ساعت رومیزی وودیواری  توانسته است  به خوبی به جامعه ایرانی معرفی شود البته در کنار این تولیدات  برند های خارجی چون سوسیس وژاپن هم قرار گرفته اند که  در زمینه ساعت مچی مورد توجه هستند .

وی افزود: صنف ساعت همیشه علاقمند بود در نمایشگاه حضور داشته باشد.  لیکن به دلیل آن که  اکثر محصولات این اتحادیه شامل برند‌های خارجی است؛ این اتفاق برای ما غیر ممکن می‌نمود. چرا که شرکت در نمایشگاه‌های خارجی نیاز به پرداخت ارز بود به همین منظور مقرون به صرفه نبود. اما امسال به پیشنهاد کار گروه ساماندهی مد و لباس فجر تصمیم گرفتیم در نمایشگاه مد و لباس فجر حضور داشته باشیم.

رئیس اتحادیه ساعت در ادامه خاطر نشان کرد: اتحادیه ساعت   در پنجمین جشنواره مد و لباس فجر برنامه ویژه‌ای در نظر گرفته است. قرار است  به هر مشتری یک ساعت دیواری هدیه داده شود. امیدوارم اتحادیه ساعت در جشنواره با استقبال خوبی از سوی  مردم رو به رو شود. البته با وجود برگزاری جشنواره از سوی اتاق اصناف ایران فکر می‌کنم جشنواره امسال نسبت به سال گذشته پرشورتر برگزار شود.

پنجمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر به دبیری منصور حسینی برگزار خواهد شد. علاقمندان برای مشاهده اخبار، رویداد‌ها و فراخوان شرکت در این جشنواره می‌توانند به نشانی مراجعه کنند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×