اخبار نساجی

تشکیل انجمن ملی “حمایت از مصرف‌کنندگان” در هفته جاری

رئیس سازمان حمایت در گفت‌و‌گو با فارس خبر داد؛
تشکیل انجمن ملی “حمایت از مصرف‌کنندگان” در هفته جاری

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان از تشکیل “انجمن ملی حمایت از مصرف‌کنندگان” در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خبر داد.

محمد حسن نکویی مهر در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در هجدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، اظهار داشت: در هفته جاری “انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان” تشکیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه در سطح کشور بیش از ۲۲۰ انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان به صورت استانی و شهرستانی تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: این انجمن‌ها اولین تشکل حمایت از حقوق مصرف‌کننده هستند.

نکویی مهر تصریح کرد: تشکل‌های زیادی در زمینه تولید، توزیع و واردات در کشور وجود دارد، اما در زمینه حمایت از مصرف‌کننده اولین‌بار است که یک تشکل به وجود می‌آید و در قانون آن هم دو سال است که ابلاغ شده است.

معاون وزیر صنعت خاطرنشان کرد: امید است ‌این انجمن مبدأ تحولی در حمایت و استیفای حقوق مصرف‌کننده باشد و بتواند در تصمیم‌سازی‌های دولتی و غیردولتی در بحث‌های قیمتی، کیفیتی، استاندارد و خدمات پس از فروش نقش خوبی را ایفا کند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی افزود: انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان همچنین در فرهنگ‌سازی، مشتری‌مداری و رعایت حقوق مصرف‌کننده می‌تواند مؤثر باشند.

رئیس سازمان حمایت خاطرنشان کرد: اگر مشتری‌مداری و رعایت حقوق مصرف‌کننده به عنوان یک اصل، مدنظر قرار بگیرد، مطمئناً تولید توسعه بیشتری پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به انجام انتخابات انجمن حمایت از مصرف‌کننده در هفته جاری، تصریح کرد: ترکیب اعضای این انجمن ۵ نفر به صورت عضو اصلی و ۲ نفر به صورت علی‌البدل و یک نفر هم بازرس خواهد بود.

نکویی مهر خاطرنشان کرد: اعضای انجمن ملی از منتخبان انجمن‌های استانی خواهند بود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×