اخبار نساجی

آغاز توزیع میوه شب عید از فردا

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

تهران – رییس سازمان صنعت‌، معدن و تجارت استان تهران از توزیع میوه شب عید این استان از فردا چهارشنبه در ۱۵ میدان اصلی خبر داد.

به گزارش ایرنا از شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران (شاتا)، ‘یداله صادقی’ افزود: ۱۵ میدان اصلی میوه و تره بار و ۲۰۰ واحد صنفی برای عرضه ۵.۸ هزار تن میوه شب عید با قیمت‌های مصوب در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به استقبال مردم از نمایشگاه‌های بهاره شرایط بازار و قیمت‌ها را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: تجمیع عرضه کنندگان کالاهای متنوع مورد نیاز مصرف کنندگان در آستانه عید نوروز باعث شده تا مصرف کنندگان برای تهیه خریدهای گوناگون نوروزی خود یک مکان به عنوان نمایشگاه را انتخاب کنند.

وی با بیان این مطلب که توزیع میوه به دو دسته تقسیم می شود، توضیح داد: توزیع بخشی از ذخیره سازی میوه که توسط سازمان میادین و میوه و تره بار صورت گرفته، آغاز شده است و ذخایر سازمان صنعت، معدن و تجارت با همکاری بخش خصوصی نیز به صورت آزمایشی از فردا ۲۴ اسفند ماه و به صورت رسمی از ۲۵ اسفند آغاز می شود.

به گفته وی ۲۳ هزار تن میوه توسط سازمان میادین میوه و تره بار ذخیره شده و قیمت آن به صورت هفتگی در شورای نرخ گذاری تعیین می شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت تهران افزود: توزیع گوشت و مرغ گرم و منجمد همچنان ادامه دارد و کمبودی در این خصوص وجود ندارد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×