اخبار نساجی

طیب نیا اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس را قانع کرد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: «علی طیب نیا» وزیر امور اقتصادی و دارایی با منطقی قوی توانست اعضای این کمیسیون را در جلسه امروز (دوشنبه) قانع کند.

«اسماعیل جلیلی» روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا درباره حضور «علی طیب نیا» وزیر امور اقتصاد و دارایی در جلسه امروز این کمیسیون افزود: برخی از نمایندگان سوالاتی در زمینه عوارض، مالیات و حوزه های بانکی و مالی از طیب نیا مطرح کردند که وی و معاونانش از جمله رییس سازمان مالیاتی در این جلسه حضور داشتند و به این سوالات پاسخ گفتند.

وی تصریح کرد: برخی از آماری که نمایندگان خواهان ارائه آن بودند نیز در این جلسه ارائه شد و در نهایت نمایندگان با اطلاعات شفاف و منطق بسیار قوی که وزیر امور اقتصادی و دارایی ارائه کرد، قانع شدند.

نماینده مردم دزفول در مجلس ادامه داد: مدیران سازمان مربوطه نیز اطلاعات درخواستی نمایندگان را ارائه کردند و قرار شد این اطلاعات بصورت مکتوب نیز در اختیار نمایندگان قرار گیرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی ادامه داد: این اطلاعات در زمینه مالیات، ارزش افزوده، عوارض و حوزه های بانکی و مالی بود که به نمایندگان جهت پیگیری های بعدی ارائه شد.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت همچنین درباره حضور«علی طیب نیا» در جلسه علنی مجلس برای پاسخ به سوالات نمایندگان نیز گفت: اگر وی با همین استدلال قوی در جلسه عنلی مجلس به نمایندگان پاسخ دهد، قطعا نمایندگان مجلس نیز از پاسخ های وزیر امور اقتصادی و دارایی قانع خواهند شد.

قرار است فردا (سه شنبه) «علی طیب نیا» وزیر امور اقتصاد و دارایی به سوالات نمایندگان در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی پاسخ دهد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×