اخبار نساجی

شرکت های بورسی ۱۲۱ هزار میلیارد ریال سود برای سهامداران کنار گذاشتند

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

شرکت های بورسی ۱۲۱ هزار میلیارد ریال سود برای سهامداران کنار گذاشتند

شرکت های بورسی در مجامعی که در ۱۱ ماهه سال ۹۰ برگزار کردند، بیش از ۱۲۱ هزار میلیارد ریال سود میان سهامداران خود تقسیم کردند.

به گزارش ایسنا، اداره آمار و اطلاعات معاونت بازار شرکت بورس اعلام کرد: ۳۱۵ شرکت بورسی در مجامعی که تا پایان بهمن ماه امسال برگزار کردند در مجموع مبلغ ۱۶۷ هزار و ۲۰۶ میلیارد ریال درآمد واقعی به دست آوردند که به طور متوسط ۷۱ درصد از سود خود را تقسیم کردند.

گروه فلزات اساسی بیشترین سود را در میان صنایع بورسی با مبلغ ۳۲ هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال به دست آورد که با سیاست تقسیم سود ۷۶ درصدی، مبلغ ۲۴ هزار و ۸۶۲ میلیارد ریال را برای سهامداران خود کنار گذاشته است.

شرکت مخابرات نیز مبلغ ۲۰ هزار و۲۲۱ میلیارد ریال کسب کرد که با تقسیم سود ۹۸ درصدی، ۱۹ هزار و ۷۲۵ میلیارد ریال را میان سهامداران خود تقسیم کرده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

بانک ها، موسسات اعتباری و سایر نهادهای پولی با ۱۱ هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال، شرکت های چند رشته ای صنعتی با ۱۱ هزار و ۵۳۸ هزار میلیارد ریال، خودرو و ساخت قطعات با ۱۰ هزار و ۲۴۵ میلیارد ریال و استخراج کانه های فلزی با ۹ هزار و ۱۳۸ میلیارد ریال به ترتیب در رتبه های سوم تا ششم بیشترین توزیع سود قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش، گروه استخراج نفت، گاز و خدمات جنبی جز اکتشافات با تقسیم سود ۱۰۷ درصدی، کام سهامداران خود را شیرین کردند.

همچنین گروه پیمانکاری صنعتی، ساخت رادیو، تلویزیون و دستگاه ها و وسایل ارتباطی و صنایع دباغی، پرداخت چرم، ساخت انواع پاپوش در مجامع خود سودی برای سهامدارانشان تقسیم نکردند.

۳۶۸ ریال متوسط سود تقسیمی

در گزارش اداره آمار و اطلاعات معاونت بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران متوسط درآمد واقعی هرسهم شرکت های بورسی ۵۰۸ ریال اعلام شده است.

شرکت های بورسی نیز در مجامع سال ۹۰ خود به طور متوسط ۳۶۸ ریال سود میان سهامداران خود تقسیم کرده اند.

گروه کشاورزی، دامپروری و خدمات وابسته به آن با۱۹۵۰ ریال، ماشین آلات دستگاه های برقی با ۱۰۱۸ ریال و مواد و محصولات دارویی با ۷۸۲ سود، سهامداران خود را در فصل مجامع شاد کردند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×