اخبار نساجی

هیوسانگ و تولید نخ الاستان در برزیل

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

هیوسانگ Hyosung، یکی از تولیدکنندگان پیشرو نخ الاستان در جهان، به تازگی توسعه کارخانه خود را در برزیل آغاز کرده است. این برند بخشی از Texbrasil (برنامه بین‌المللی‌سازی صنعت نساجی و مد برزیل) است  که نتیجه مشارکت بین Abit (انجمن صنعت نساجی و پوشاک برزیل) و ApexBrasil (آژانس تجارت و سرمایه‌گذاری برزیل) می باشد.

بهره برداری از فضاهای جدید کارخانه در دی ماه سال جاری و پس از سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیون رئال برزیل آغاز شد. شهرک صنعتی این شرکت در Araquari (SC) واقع شده است و مسئولیت تولید محصول Creora elastane را بر عهده دارد.

با این طرح توسعه، هیوسانگ ظرفیت تولید خود را ۸۰ درصد افزایش داده و از ۱۲۰۰۰ تن به ۲۲۰۰۰ تن در سال رسانده است. دو جون چو، رئیس شرکت کره ای هیوسانگ توضیح می‌دهد: «این سرمایه‌گذاری برای پاسخگویی به تقاضای فزاینده نخ الاستان و همچنین تضمین عرضه صنعت نساجی در برزیل و بازار آمریکای لاتین انجام شد.

هیوسانگ علاوه بر کارخانه در برزیل، کارخانه هایی در کره جنوبی، چین، ترکیه، ویتنام و هند دارد. این شرکت در سال ۲۰۲۱ با تولید جهانی ۳۹۰ هزار تن سال را به پایان رساند. با گسترش در برزیل، این تعداد باید به ۴۰۰ هزار برسد.

«برزیل برای هیوسانگ به کشوری خاص تبدیل شده است. جسی مورا، مدیر بازاریابی این شرکت می‌گوید: کسب سرمایه‌گذاری دیگر برای کشورمان، ایجاد مشاغل بیشتر در صنعت نساجی و ارائه قابلیت اطمینان بیشتر به مشتریان، دستاورد بزرگی است. او می افزاید: «با این سرمایه گذاری جدید، ما می توانیم سهم بازار خود را در برزیل و همچنین سایر کشورهای اطراف خود افزایش دهیم.»

مراقب سلامت سیاره زمین باشید

یکی از نکات برجسته در ساخت این برند توجه به محیط زیست است. هیوسانگ ۹۵% از حلال مورد استفاده در تولید Creora را با استفاده از فرآیند تقطیر بازیابی می کند. از طریق تصفیه خانه فاضلاب، تمام آب مصرفی در کارخانه بدون تغییر در خصوصیات آن به طبیعت باز می گردد. علاوه بر این، این شرکت دارای گواهینامه OEKOtex است که ایمنی در استفاده از محصولات خود را تضمین می کند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×