اخبار نساجی

صدور سند برای کل واحدهای پردیس

 

 

صدور سند برای کل واحدهای پردیس

مدیرعامل شهر جدید پردیس با بیان اینکه روزانه برای ۱۰۰ واحد مسکونی مهر در این شهر سند مالکیت صادر می‌شود، گفت: تا پایان سال جاری تمام چهار هزار واحد مسکونی مهر افتتاح شده در پردیس دارای سند مالکیت و دفترچه اقساط خواهند شد.

سید مهدی هدایت در گفت‌وگو با فارس افزود: آماده‌سازی واحدهای مسکن مهر از اولویت‌های شرکت عمران پردیس است و از حدود ۱۳ هزار واحد مسکونی در دست احداث ۴ هزار واحد مسکونی به بهره‌برداری رسیده و ۹ هزار واحد مسکونی باقیمانده تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تأکید کرد: واگذاری این ۹ هزار مسکن مهر باقیمانده از اواخر تیر ماه با ۱۳۰۰ واحد مسکونی آغاز می‌شود و با افتتاح ۲۷۰۰ واحد مسکونی دیگر در شهریور ماه به سرعت باقیمانده واحدهای مسکونی مهر نیز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

هدایت با بیان اینکه تمام واحدهای مسکونی قبل از افتتاح، آب، برق و گازشان وصل خواهد شد، گفت: شهر پردیس جزء اولین شهرهایی بوده است که سند مالکیت برای واحدهای مسکونی مهر را از سازمان ثبت اسناد اخذ کرده است به طوری که روزانه ۱۰۰ واحد مسکونی مهر در شهر پردیس دارای سند مالکیت می‌شوند.

به گفته وی، اگر صورت مجلس تفکیکی و پایان‌ کار برای واحدهای مسکونی مهر به موقع انجام شود، سرعت صدور سند مالکیت نیز افزایش می‌یابد.

وی در خصوص ساخت متروی پردیس به تهران گفت: مترو به طول ۲۰ کیلومتر از سال ۸۵ عقد قرارداد شده و هم اکنون تمام طرح آماده اجراست و از ایستگاه سرخه حصار خط ۲ تهران به جنوب فاز ۹ منتهی می‌شود.

مدیرعامل شهر جدید پردیس برآورد اعتبار مورد نیاز متروی پردیس را یک‌هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در روزهای آینده تصفیه خانه آب پردیس که از سال ۱۳۷۵ شروع شده است، به طول ۱۵ کیلومتر افتتاح می‌شود، همچنین پیگیر ساخت تصفیه خانه فاضلاب هم هستیم.

وی با بیان اینکه ساخت مصلی این شهر هم از سال ۸۵ شروع شده است، اظهار داشت: مرحله دوم قرارداد اجرای آن منعقد شده و تا ۴ ماه آینده سقف این پروژه به پایان می رسد. همچنین سفت کاری مسجد جامع به پایان رسیده و تا اواخر سال آینده تکمیل و بهره برداری خواهد شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×