اخبار نساجی

جذب کارمند دانشگاه در قالب نیروی خدماتی

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

برخی کارمندان دانشگاه امیرکبیر اعلام کردند با وجود داشتن لیسانس به عنوان نیروی خدماتی و شرکتی جذب می‌شوند.

به گزارش مشرق، برخی از کارمندان دانشگاه امیرکبیر ضمن اشاره به سخنان معاون رئیس جمهور مبنی بر ممنوعیت به کارگیری نیروی شرکتی در دستگاههای دولتی در مشاغل ادارای ، نسبت به برگزاری مناقصه این دانشگاه برای به کارگیری نیروی کارشناسی در قالب شرکتی اعتراض کردند.

در این نامه کارکنان آمده است: با توجه به مصوبه دولت مبنی بر تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به نیروی قراردادی در یکم بهمن ماه سال جاری، ما نیروهای دانشگاه امیرکبیر مطلع شدیم که دانشگاه امیرکبیر که حدود ۱۰۰۰ نیروی شرکتی دارد ، در روز ۲۰ اسفند ماه سال جاری آگهی مناقصه نیروهای شرکتی این دانشگاه برای سال ۹۱ را در روزنامه کیهان صفحه ۸ به چاپ رسانده است.

در این آگهی (که به پیوست ارسال شده) همه‌ نیروها به عنوان خدماتی قلمداد شده‌اند، در صورتی که از بین ۱۰۰۰ نیروی شرکتی حدود ۲۵۰ نیروی اداری ، ۱۵۰نیروی انتظامات و ۶۰ نیروی آشپز خانه نیز وجود دارد.

کارمندان در این نامه یادآور شدند: در این بین دو نکته وجود دارد؛ مسئولان دانشگاه امیرکبیر با خدماتی خواندن نیروهای اداری ، انتظامات و آشپزخانه می خواهند قانون را زیر پا گذاشته و همه نیروهای شرکتی را تبدیل وضعیت نکنند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

در بین این نیروها ، افرادی با مدرک لیسانس و فوق دیپلم نیز وجود دارد. در این نامه آمده است: مسئولان دانشگاه طبق مصوبه دولت می باید نیرو های خدماتی خود را تحت تعاونی دانشگاه نگه دارند، نه اینکه به شرکت های خصوصی واگذار نمایند.

با توجه به بی عدالتی های موجود، لطفا حق ما را از این مسئولان بگیرید.

متن آگهی مناقصه (چاپ شده در روزنامه کیهان شنبه ۲۰ اسفند ۹۰ صفحه ۸):

دانشگاه صنعتی امیرکبیر در نظر دارد انجام هر یک از امور ذیل را به طور جداگانه در سال ۱۳۹۱ به شرکت‌های واجد ‌شرایط از طریق مناقصه و انعقاد قرارداد واگذار نماید:

انجام امور خدمات عمومی دانشگاه

خدمات چاپ و توزیع کتب و سربرگ‌های اداری دانشگاه

انجام امور خدمات عمومی دانشکده مهندسی دریا دانشگاه

انجام امور خدمات عمومی معاونت دانشجویی و معاونت فرهنگی دانشگاه

انجام امور خدمات عمومی مجموعه ورزشی دانشگاه

شرایط:

محل استقرار شرکت‌های متقاضی حتما می‌بایستی در تهران باشد.

متقاضیان شرکت در مناقصه باید حداقل ۵ سال سابقه و ۳ سال حسن انجام کار از سازمانهای مختلف داشته باشند.

متقاضیان واجد شرایط جهت اخذ مدارک مناقصه از روز شنبه مورخ ۲۰/ ۱۲/ ۹۰ در ساعات اداری ایام هفته با در دست داشتن معرفی نامه شرکت مربوطه و فیش واریز برای هر ردیف قرارداد مبلغ ۳۰۰.۰۰۰ ریال به حساب سیبا شماره ۲۱۷۷۵۱۹۰۰۱۰۰۲ بنام «تمرکز وجوه درآمدهای اختصاصی دانشگاه صنعتی امیرکبیر نزد بانک ملی ایران شعبه فردوسی کد (۱۳۷) به آدرس تهران – خیابان حافظ ـ روبروی خیابان سمیه ـ دانشگاه صنعتی امیرکبیر ـ اداره کارپردازی و سفارشات خارجی (تلفن: ۶۶۹۵۴۵۶۸ مراجعه نمایند.

لازم به توضیح است که آخرین مهلت ارائه پیشنهادات روز چهارشنبه مورخ ۹ / ۱ / ۹۱ می‌باشد. دانشگاه صنعتی امیرکبیر

عبدالعلی تاجی معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور پیش از این در مورد روند اجرای دستورالعمل تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی، اظهار کرد: همه دستگاه‌های دولتی موظف به اجرای مصوبه تبدیل وضعیت نیروی شرکتی به قرارداد مستقیم هستند.

وی ادامه داد: همه نیرو‌های شرکتی که جزء بند الف و ب قانون مدیریت خدمات کشوری هستند، باید در قالب ماده ۱۲۴ یا به صورت مستقیم با آنها قرارداد منعقد شود.

معاون حقوقی، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی با تاکید بر اجرای این مصوبه تا پایان سال گفت: دستگاه‌ها ملکف به انجام این مصوبه تا پایان سال ۱۳۹۰هستند و امیدواریم تا در این مهلت به سرانجام برسد، اما این امکان وجود دارد که تا ابتدای سال آینده هم زمان ببرد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×