اخبار نساجی

اختصاص ۲۲هزار میلیارد تومان منابع اشتغال‌زایی/ تحقق ۵۰درصد تعهد بانک‌ها

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه با اعلام اینکه بانک‌ها در سال گذشته ۵۰ درصد تعهد خود برای پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی را محقق کردند، گفت: مصوبه شورای ‌عالی اشتغال ۴۵ هزار میلیارد تومان بود.
محمدحسین فروزان مهر با تشریح اولویت ها و سیاست های جدید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازار کار و اشتغال گفت: یکی از مهم ترین برنامه ها و پیگیری های وزارت تعاون، کار و رفاه مربوط به ارائه طرح دورکاری به عنوان یک راهکار نوین و موثر در افزایش بهره وری، انگیزه کاری و شاخص های اجتماعی و کاهش هزینه های اداری است.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه این طرح به عنوان مصوبه دولت برای اجرا به تمامی دستگاه ها ابلاغ و اجرایی شد، اظهار داشت: ایران در سال گذشته توانست به عضویت هیئت مدیره سازمان بین المللی کار درآید.

فروزان مهر با اشاره به تدوین سند ملی کار شایسته با حضور شرکای اجتماعی اعم از کارگران و کارفرمایان، افزود: دانشنامه کارآفرینی و انتخاب کتاب مزبور به عنوان کتاب برگزیده سال در شاخه مدیریت، نیز از اقداماتی است که در حوزه گسترش کارآفرینی دنبال شد.

این مقام مسئول در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: در راستای تشکیل سازمان ملی مهارت و فناروی نیز نظام آموزش مهارت و فناوری به تصویب رسید.

وی تاکید کرد: در این زمینه نظام صلاحیت حرفه ای کشور نیز طراحی و تدوین شده است. طراحی نظام استاد شاگردی به عنوان یکی از راهکارهای اشتغال زایی و ایجاد فرصت های جدید شغلی در قالب تشکیل سازمان ملی مهارت و فناوری دنبال شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: یکی از مهم ترین اقدامات صورت گرفته در زمینه ایجاد فرصت های جدید شغلی مربوط به تصویب و اختصاص ۳ هزار و ۲۲۰ میلیارد تومان منابع قرض الحسنه سیستم بانکی جهت اجرای طرح های مشاغل خانگی و خوداشتغالی بوده است.

به گفته فروزان مهر، در سال گذشته ۴۵ هزار میلیارد تومان برای فعالیت های اشتغال زایی پیش بینی شده بود که ۵۰ درصد از آن محقق شده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×