اخبار نساجی

حاکمان قطر این بار بازار مد و لباس را هدف قرار دادند

 

 

خاندان حاکم بر قطر پس از کسب میزبانی بازی های معتبر ورزشی از جمله جام جهانی ۲۰۲۲ و گرفتن حق پخش بازی های معتبر فوتبال اروپا، این بار در تلاشند تا در حوزه مد نیز جای پایی برای خود باز کنند.

خاندان حاکم بر قطر در تازه ترین اقدام، خانه مد والنتینو از تولیدی های معتبر لباس در جهان را ۷۰۰ میلیون یورو خریداری کرده اند.

خانه مد والنتینو با صدور بیانیه ای این خبر را تایید و اعلام کرد سرمایه گذار قطری به طور کامل این بازار پرسود مد را تصاحب کرد.

در این بیانیه نام خریدار و قیمت معامله اعلام نشده است اما دو منبع مطلع از این معامله، خریدار را عضو خاندان حاکم بر قطر و ارزش معامله را ۷۰۰ میلیون یورو اعلام کرده اند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

خانه مد والنتینو که والنتینو کلمنته لودو ویچو گاراوانی (Valentino Clemente Ludovico Garavani) طراح معروف ایتالیایی آن را تاسیس کرد از مراکز قابل توجه برای تهیه لباس های شاهزادگان و ستارگان سینمای جهان است.

با آنکه اوضاع اقتصادی ایتالیا مطلوب نیست اما خرید خانه مد والنتینو نشان می دهد این موسسه تولیدی همچنان جایگاه بالایی در بازار مد و لباس جهان دارد.

قطری ها علاوه بر مالکیت فروشگاه هارودز در لندن از جدیدترین سرمایه گذارانی هستند که توانستند سهام قابل توجهی از شرکت سازنده خودروهای تجملاتی پورشه آلمان و سهام بانک بارکلیز انگلیس را تصاحب کنند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×