اخبار فرش ماشینی

نخستین گام برای ساخت شهرک تخصصی نساجی در البرز

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

دنیای اقتصاد-کرج- اعضای انجمن تخصصی صنایع همگن نساجی استان البرز با مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان البرز؛ در این دیدار افشار فتح اللهی، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی با تاکید بر اعلام آمادگی و همراهی کامل با انجمن صنایع همگن نساجی استان البرز به منظور رشد و شکوفایی هرچه بیشتر و تمرکززدایی در قالب یک شهرک تخصصی، گفت: شرکت شهرک های صنعتی استان البرز آمادگی کامل خود را برای حمایت از صنایع نساجی و فرآورده های آن در استان البرز اعلام می کند.

فتح اللهی افزود: در گام نخست انتظار داریم نیازهای انجمن صنایع همگن نساجی استان البرز در قالب یک طرح مطالعاتی اولیه و کارشناسی به ما اعلام شود تا با ظرفیت هایی که در استان البرز موجود است، به سمت ساخت یک شهرک صنعتی تخصصی نساجی با نگاه ملی و حتی دعوت از برندهای معروف جهانی پیش رویم. فتح الهی اظهار امیدواری کرد تا شهرک صنعتی نساجی البرز به الگویی برای احداث شهرک های صنعتی اختصاصی در کشور تبدیل شود. در ادامه نماینده اعضای انجمن صنایع همگن نساجی استان البرز با ارائه دیدگاه های خود از حسن همکاری شرکت شهرک های صنعتی استان البرز تقدیر کرد و گفت: امیدواریم با ساخت شهرک اختصاصی نساجی، شاهد حضور شاخه های مختلف گروه نساجی در این شهرک باشیم.

 

نویسنده: رسول باقری

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×