اخبار نساجی

روزانه چه تعداد پرواز در آسمان ایران انجام می شود؟

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

روزانه چه تعداد پرواز در آسمان ایران انجام می شود؟

مدیرعامل شرکت فرودگاههای کشور با تاکید بر افزایش شاخص بهره‌وری در فرودگاههای کشور، گفت: از این پس در صنعت هوایی، نقشه راه تدوین خواهد شد و نگرش مادر تخصصی بودن در تمام زمینه‌های آموزشی، اقتصادی و اجتماعی شرکت، شکل می‌گیرد.

محمود رسولی‌نژاد امروز در مراسم‌ معارفه خود به عنوان مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور با بیان اینکه این شرکت به عنوان حلقه اصلی صنعت، در پیشانی خدمت به مردم قرار دارد، گفت: مردم در مسافرت‌های هوایی خود در اولین گام با فرودگاه در ارتباط هستند‌.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور، افزود: دو بخش دیگر ایرلاین‌ها‌ و کسانی که پرنده‌ای برای پرواز در اختیار دارند و نیز صنایع هوایی و تولید کنندگان قطعات هواپیما و خود هواپیما را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه برای مستندسازی، تدوین و ترسیم شرح وظایف، برنامه‌ خاصی داریم، گفت: سازمان بین‌المللی هواپیمای کشوری ایمنی، امنیت و توسعه پایدار را به دست‌اندرکاران صنعت توصیه می‌کند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی با تاکید براینکه در شرکت فرودگاه‌ها باید همه چیز برنامه‌ریزی شده باشد، افزود: فرودگاه‌های کشور داری شاخص بهره‌وری خواهند بود؛ یعنی درآمد و هزینه‌های متناسب خواهد شد ضمن آنکه هم اکنون سه فرودگاه امام خمینی،‌ شهید هاشمی‌نژاد مشهد و مهرآباد تهران‌ زیان ده نیستند و باید‌ مدیران باید تلاش کنند تا زمینه ارتقاء شاخص بهره‌وری فراهم شود.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور به انجام روزانه یک هزار و ۱۵۰ پرواز در آسمان ایران اشاره کرد و گفت: این پروازها شامل ۴۸۰ پرواز عبوری، ۵۵۰ پرواز داخلی و ۱۶۰ پرواز بین‌المللی است؛ بنابراین باید با برنامه‌ریزی دقیق این میزان به سه برابر افزایش یابد و بطور حتم زیرساخت‌ها در این برنامه فراهم است.

به گزارش مهر، محمود رسولی‌نژاد از سال ۱۳۸۷ معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌های کشور بوده است و ۲۸ سال سابقه کار در حوزه شرکت فرودگاه های کشور را دارد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×