اخبار نساجی

دریافت گواهینامه رضایت مندی مشتری ISO10004ابرای دومین سال متوالی توسط «هما»

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

دریافت گواهینامه رضایت مندی مشتری ISO10004ابرای دومین سال متوالی توسط «هما»

تین نیوز:   روز گذشته دراجلاس توسعه صنایع ملی ایران که با حضور بیش از ۸۰۰ شرکت فعال در ۳۷ حوزه صنعت در مرکز همایش های صدا وسیما  برگزار شد،هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما »موفق به دریافت دو لوح تقدیر وتندیس ویژه برگزیدگان اجلاس  شد.
به گزارش تین نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی «هما »در این اجلاس که با حضور تعدادی از  مسئولین ،مدیران سازمانها وشرکت های خدماتی برگزارشد مهندس پرورش مدیر عامل «هما» به عنوان مدیر موفق وخلاق در صنعت هوایی موفق شد جایزه ملی رضایت مندی مشتریان به عنوان بزرگترین وارزشمند ترین جوایزملی کشوررا دریافت نماید.
همچنین «هما» با دریافت جایزه ملی رضایت مندی مشتریان ،مفتخر به کسب جدیدترین  استاندارد بین المللی ایزو(ISO.10004:2010) درحوزه مشتری مداری از سوی اتحادیه اروپا و گواهی نامه بین المللی مدیریت خلاق با سطح A از سوی مرکز استانداردهای کشور کانادا می گردد.  
شایان ذکراست این اجلاس با همکاری وزارت امور اقتصاد و دارایی، وزارت صنعت و معدن و تجارت، سازمان سرمایه گذاری،اتاق بازرگانی صنایع و معادن ۱۴ استان و دیگر نهادهای دولتی مرتبط برپاشد. 
شرکت کنندگان این اجلاس از نظرسطح میزان ارزیابی خدمات،کارآفرینی،تولید،توجه به نیاز مصرف کنندگان با در نظر گرفتن ۹ شاخص اساسی با مرجعیت بین المللی و نظرسنجی عمومی به مدت یک سال مورد بررسی قرار گرفتند.
گفتنی است گواهی نامه ISO10004که برای دومین سال متوالی به هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اهدا شد ،جدیدترین استاندارد در حوزه مشتری مداری می باشد .اندازه گیری وپایش وافزایش رضایت مشتری یکی از حیاتی ترین فعالیت هر سازمانی به شمار می آید ودرکنار آن حفظ ونگهداری مشتریان قدیمی وجدید راهکار اساسی برای کسب در آمد بیشتر وسودآوری می باشد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×