اخبار نساجی

ارزش معاملات فرابورس ایران به ۲۳۵ میلیارد ریال رسید

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

ارزش معاملات فرابورس ایران به 235 میلیارد ریال رسید

ارزش معاملات بازارهای فرابورس ایران با جابجایی ۱۹ میلیون اوراق بهادار، به ۲۳۵ میلیارد ریال رسید.

به گزارش ایرنا، بیشترین حجم معاملات را در بازارهای اول و دوم فرابورس، بانک ایران زمین در بازار اول فرابورس با جابجایی ۱۰ میلیون و ۱۷۹ هزار سهم با نرخ هزار و ۴۶۰ ریال داشت.

کمترین حجم معاملات را همکاران سیستم در بازار اول با خرید و فروش شش هزار و ۹۸۵ سهم و با نرخ هفت هزار و ۳۰۸ ریال کسب کرد.

بر اساس این گزارش، بیشترین افزایش قیمت را توکاریل در بازار اول فرابورس ایران با افزایش قیمت ۴.۷ درصد و قیمت پایانی سه هزار و ۱۹۵ ریال از آن خود کرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

بیشترین کاهش قیمت را صنایع فولاد آلیاژِ یزد در بازار اول فرابورس با کاهش قیمت چهار درصد و قیمت پایانی دو هزار و ۳۵۰ ریال در سیستم معاملاتی امروز ثبت کرد.

** حجم معاملات در بازار ابزارهای نوین مالی

در بازار ابزارهای نوین مالی، بیشترین حجم معاملات را اوراق مشارکت نفت فصلی با جابجایی ۱۴۸ هزار و ۳۰۰ برگه داشت.

حجم اوراق دیگر به ترتیب هفت هزار و ۳۷۰ برگه اجاره سامان، چهار هزار و ۲۱۰ برگه اجاره امید، سه هزار و ۹۹۰ برگه اجاره ماهان۲، یک هزار و ۷۹۰ برگه ماهان، یک هزار و ۴۶۰ برگه مشارکت نارنجستان و یک هزار برگه مشارکت مسکن مهر به قیمت هر برگه یک میلیون ریال جابجا شد.

** قطعیت معامله شرکت هواپیمایی خدمات ویژه

معامله ۱۶.۳ میلیون سهم معادل ۱۰۰ درصد از سهام شرکت هواپیمایی خدمات ویژه که ۲۹ فروردین از طریق بازار سوم به فروش رفته بود قطعی شد.

شرکت هواپیمایی خدمات ویژه با سرمایه ۱۶۳ میلیارد و ۴۴۳ میلیون و ۹۵۰ هزار ریال در زمینه عملیات سمپاشی، گرده پاشی، بذر پاشی، کود پاشی و پاشش خاک بر روی مزارع کشور فعالیت می­کند.

قیمت اوراق تسهیلات مسکن نیز همچنان تغییر قابل توجهی نداشت و در مرز ۶۷ تا ۶۸ هزار تومان مبادله شد.

** نمادهای بازار پایه فرابورس هفتادتایی شد

شرکت تولید برق آبادان، شرکت تولید نیروی برق سنندج و شرکت صنعتی و تولیدی ایران ذوب به عنوان شصت و هشتمین، شصت و نهمین و هفتادمین نماد معاملاتی در فهرست شرکت های بازار پایه فرابورس درج شدند.

شرکت تولید برق آبادان، شرکت تولید نیروی برق سنندج و شرکت صنعتی و تولیدی ایران ذوب به عنوان شصت ­و ­هشتمین، شصت و ­نهمین و هفتادمین نماد معاملاتی در فهرست شرکت­های بازار پایه فرابورس درج شدند.

شرکت تولید نیروی برق آبادان و شرکت تولید نیروی برق سنندج در گروه عرضه برق، گاز، بخار و آب گرم و شرکت صنعتی و تولیدی ایران ذوب نیز در گروه فلزات اساسی قرار دارند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×