اسلاید شو

ستاره کویر باز هم در آسمان دموتکس می درخشد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

حضور ستاره کویر در نمایشگاه دموتکس آلمان

درخشش دوباره ستاره کویر در آسمان دموتکس آلمان

  

ستاره کویر  در دوره بعدی نمایشگاه دموتکس آلمان نوزدهمین حضور پرشکوه خود در این رویداد مهم را جشن می گیرد. ستاره کویر را می توانید باز هم در جای همیشگی اش یعنی سالن ۲ غرفه B38   پیدا کنید.

از طرف مجله نساجی کهن حضور مجدد ستاره کویر را در نمایشگاه دموتکس آلمان تبریک گفته و آرزو می کنیم غرفه ۳۸ سالن ۲ نمایشگاه برای همیشه موجب افتخار صنعت فرش ماشینی ایران باقی بماند و نام ستاره کویر بر سر در ان بدرخشد. لازم به ذکر است که ستاره کویر در نمایشگاه های دموتکس روسیه و دموتکس چین هم حضوری قدرتمند دارد.

 

درباره ستاره کویر یزد:

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

 

فرش ستاره کویر یزد اولین کارخانه گروه صنعتی ستاره کویر یزد است که در سال ۱۳۶۰ بعنوان اولین کارخانه تولید فرش ماشینی بعد از انقلاب در شهر یزد تاسیس شد. این شرکت با بکارگیری آخرین فناوری تولید فرش ماشینی در جهان یکی از بزرگترین مجتمع های تولیدی فرش ماشینی در خاورمیانه محسوب می شود که در تولید انواع فرش های ماشینی ۳۲۰، ۵۰۰، ۷۰۰ و ۱۰۰۰ شانه استاندارد فعالیت دارد. شرکت فرش ستاره کویر یزد در سالهای اخیر توانایی تولید بیش از ده نوع کلکسیون را به دست آورده است که بعضی از این انواع بافت برای اولین بار در صنعت فرش ماشینی جهان، در این کارخانه تولید شده اند.

 

فرش خاطره کویر یزد

شرکت فرش خاطره کویر یزد با بهره گیری از تجربه چندین ساله و موفق کارخانه ستاره کویر یزد در سال ۱۳۷۷ در زمینی به مساحت حدود ۱۰ هکتار در شهرک صنعتی یزد تاسیس شد. تولیدات این کارخانه را فرش های آکریلیک، پلی پروپیلن، گلیم، جاجیم و انواع گلیم فرش در ابعاد، اندازه ها و طرح های متنوع تشکیل می دهد.شرکت فرش خاطره کویر یزد مشتری مداری را همواره مد نظر داشته و ساز و کار مؤثری را برای اطمینان از درک خواسته های مشتریان و سطح رضایت آنان طراحی کرده است تا بر اساس آن میزان رضایت مشتریان ارزیابی شود.واحد طراحی شرکت با بکارگیری برجسته ترین طراحان فرش ایرانی و استفاده از آخرین دستاوردها و بی نظیر از نقشه ها و رنگبندی های متنوع را برای عرضه به مشتریان خود فراهم آورده است.
شرکت فرش خاطره کویر یزد بر آن است تا با بکارگیری نیروی انسانی متخصص، مواد اولیه مرغوب، فناوری جدید و بهره مندی از هنر طراحان سنتی و مدرن فرش بتواند هر تخته از فرش خود را بعنوان خاطره ی از کویر یزد به مردم ایران و سایر نقاط جهان عرضه کند. برای دستیابی به این هدف، استاندارد ISO2001-2000 را بعنوان الگوی سازمانی در استقرار سیستم مدیریت کیفیت انتخاب کرده است و نظامنامه شرکت را بر این اساس بنا نهاده است.

 

نساجی یزد

شرکت نساجی یزد با بهره گیری از فناوری ریسندگی SemiWorsted برای تامین نخ های آکریلیک و پشم مورد نیاز در گروه صنعتی ستاره کویر یزد در سال ۱۳۷۴ راه اندازی شد. این شرکت دارای یکی از مجهزترین آزمایشگاه های کنترل کیفیت تولیدات نساجی در کشور است. شرکت نساجی یزد نقش بسزایی در افزایش توانایی رقابت برای این گروه صنعتی در بازارهای داخلی و خارجی داشته است. شرکت نساجی یزد همچنین این امکان را برای گروه صنعتی ستاره کویر فراهم آورده است تا به محصولاتی با کفیت و در سطح استاندارد جهانی دست یابد.

 

الیاف یزد

شرکت الیاف یزد یکی از کارخانه های مدرن تولید الیاف BCF در کشور است. این کارخانه را گروه صنعتی ستاره کویر یزد برای تنوع بخشیدن به تولیدات خود و تولید فرش های بدون پرز و مورد رضایت مشتریان تاسیس کرد. شرکت الیاف یزد که مجهز به سیستم تابندگی و سیستم تثبیت حرارتی Heat set است، با بهره گیری از فناوری های پیشرفته و ماشین آلات مدرن و استفاده از مواد اولیه مرغوب و مطابق با استانداردهای جهانی، نخ پلی پروپیلن تولید می کند که این محصول در تولید انواع محصولات گروه بکار گرفته می شود.

 

رنگرزی یزد

گروه صنعتی ستاره کویر یزد در راستای اطمینان از تولید مواد اولیه مرغوب مطابق با استاندارد بین المللی، برای رنگرزی الیاف آکریلیک و پشم مورد نیاز خود در سال ۱۳۷۶ شرکت رنگرزی یزد را تاسیس نمود. این شرکت با استفاده از مدرن ترین فن آوری رنگرزی فعالیت و از معدود شرکت های رنگرزی در کشور است که دارای تصفیه خانه پساب صنعتی می باشد و ضایعات آن آسیبی به محیط زیست و آب های زیرزمینی وارد نمی کند.

حضور ستاره کویر در نمایشگاه دموتکس آلمان 

شرکت های این گروه به تولید الیاف رنگی، نخ اکرلیک و پلی پروپیلن و بافت فرش ماشینی اشتغال دارند.

فرش ستاره کویر یزد و فرش خاطره کویر یزد شرکتهای بافندگی فرش ماشینی در این گروه هستند.

فرش ستاره کویر یزد که در سال ۱۳۶۰ تاسیس شد از ابتدای فعالیت همواره در سطح اول بازار فرش ماشینی کشور قرار داشته است. این شرکت در طول ۳۲ سال فعالیت خود ابداعات و نوآوری های بسیاری را به دنیای فرش ماشینی عرضه کرده و توانسته است، علاوه بر کسب بالاترین نام در بازار ایران، در بازارهای جهانی نیز جایگاه معتبری را به خود اختصاص دهد.

در تداوم فعالیت های گروه، توسعه شرکت ستاره کویر در شرکت فرش خاطره کویر تبلور یافت. خاطره کویر که از مدرن ترین و پیشرفته ترین دستگاه های بافندگی فرش ماشینی بهره می برد، در سال ۱۳۷۵ تاسیس شد و هم اکنون در کنار ستاره کویر تنوعی بسیار چشمگیر از انواع گلیم، جاجیم، گلیم فرش و فرش را به بازار های داخلی و خارجی عرضه می کند.

فرش های دستباف گونه، شاهکار کویر، شهریار و شهرزاد که محصول منحصر به فرد گروه ستاره کویر در جهان است، در شرکت فرش خاطره کویر یزد تولید می شود.

  

مصاحبه با شرکت فرش ستاره کویر یزد

 

تحریریه مجله کهن 

info@kohanjournal.com

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×