اخبار نساجی

سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی به عضویت ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز درآمد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

قاچاق نساجی و پوشاک

این سازمان در تعیین تکلیف اموال قاچاق، انهدام کالاهای غیراستاندارد مجری مصوبات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز است و عضویت آن در ستاد مذکور ضروری به نظر می‌رسید.

ایلنا: براساس ماده ۳لایحه مبارزه با قاچاق کالا و ارز که در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مطرح است، عضویت سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز به تصویب رسید.

به گزارش ایلنا، اردشیر محمدی با اعلام این مطلب گفت: این سازمان در تعیین تکلیف اموال قاچاق، انهدام کالاهای غیراستاندارد مجری مصوبات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز است و عضویت آن در ستاد مذکور ضروری به نظر می‌رسید.

وی با تأکید بر لزوم تقویت و تجهیز سازمان اموال تملیکی به امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، این امر را سبب ارائه خدمات مطلوب‌تر با توجه به تکالیف جدید بر اساس این قانون و ایفای نقش پررنگ‌تر این سازمان در عرصه مبارزه با قاچاق کالا دانست.

براساس این گزارش، با عضویت سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تعداد اعضای این ستاد به ۲۴ عضو رسید.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

شایان ذکر است پیش‌تر محمدی از نماینده ویژه رئیس جمهور و رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز خواستار عضویت سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در ستاد مذکور شده بود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×