اخبار نساجی

جلالی: بورس، راهکاری مهم برای انتقال سرمایه از بازار غیر مولد به بخش تولید است

 

رئیس مرکز پژوهش های مجلس بورس را از ابزارهای مناسب حضور بخش خصوصی در اقتصاد دانست و گفت: بورس راهکاری مهم و تاثیر گذار برای انتقال سرمایه از بازار غیر مولد به بخش تولید و متعاقب آن رونق سرمایه و کار ایرانی است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، کاظم جلالی این مطلب را در دیدار علی صالح آبادی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار بیان کرد.

وی ادامه داد: بورس از ابزارهای مناسب حضور بخش خصوصی در اقتصاد است و باید زمینه ای ایجاد شود تا از ایجاد حباب و رشد ظاهری شاخص سهام در بورس جلوگیری شود.

رئیس مرکز پژوهش های مجلس با تاکید بر لزوم شناخت و رعایت الزامات رشد بازار بورس در اقتصاد کشور، اظهار داشت: اطلاع رسانی دقیق و به موقع می تواند زمینه های جذب سرمایه به بازار بورس را به دنبال داشته باشد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

جلالی تصریح کرد: رونق بازار بورس از انتقال سرمایه های سرگردان به بازارهای واسطه ای و لحظه ای جلوگیری می کند.

وی اضافه کرد:بورس راهکاری مهم و تاثیرگذار برای انتقال سرمایه از بازار غیر مولدبه بخش تولید و متعاقب آن ارتقا توان تولید ملی و رونق سرمایه و کار ایرانی است.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار نیز در این دیدار با اشاره به راهکارهای این سازمان برای رونق بورس، بر لزوم همکاری با مرکز پژوهش های مجلس جهت ایجاد و ارتقای همکاری های کارشناسی تاکید کرد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×