اخبار نساجی

ارتباط اتاق و دانشگاه یک امر ضروری است

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

ارتباط اتاق و دانشگاه یک امر ضروری است نفرات اول دوره‌های کارشناسی ارشد و دکترا اگر موضوعات مطرح از سوی اتاق را برای پایان‌نامه و رساله خود انتخاب کنند، اتاق بازرگانی ایران همه هزینه‌ تحصیل آنها را تقبل خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، پدرام سلطانی نایب رئیس اتاق ایران با اعلام این مطلب گفت: متناسب با توسعه بخش خصوصی کشور، نیازهای این حوزه به مشاوره و مسائل مربوط به حقوق تجاری بیشتر خواهد شد.

سلطانی ارتباط اتاق بازرگانی با دانشگاه را یک امر ضروری دانست و تصریح کرد: اتاق بازرگانی می‌تواند برای حل مسائل حقوقی حوزه تجارت، موضوعات را به دانشگاه ارائه داده و دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا با بررسی آن‌ها به عنوان پایان‌نامه و رساله‌های خود، به کمک اتاق آمده و سهم به‌سزایی در ارتقای سطح حقوق تجاری کشور داشته باشند.
سلطانی اعلام کرد: اتاق این آمادگی را دارد که نفر اول دوره کارشناسی هر بخش را به طور رایگان در دوره‌های آموزشی مرکز داوری بپذیرد و برای نفرات دوم و سوم تخفیف‌های ویژه‌ای در نظر گیرد.

وی خاطرنشان کرد: هم‌چنین نفرات اول دوره‌های کارشناسی ارشد و دکترا اگر موضوعات مطرح از سوی اتاق را برای پایان‌نامه و رساله خود انتخاب کنند، اتاق همه هزینه‌های آن را تقبل خواهد کرد، ‌البته برای دیگر دانشجویان نیز، شرایط و امکانات لازم را فراهم می‌کند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×