اخبار نساجی

تأثیر افزایش قیمت بنزین بر انتخاب اوباما

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

تأثیر افزایش قیمت بنزین بر انتخاب اوباما

افزایش قیمت بنزین در آمریکا این امکان را فراهم می آورد که نظر رأی دهندگان در این کشور عوض شده و شانس اوباما برای انتخاب در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری کاهش دهد.

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، سایت فاکس نیوز روز دوشنبه (۲۰فوریه/ ۱ اسفند) در خبری نوشت: «تولیدات داخلی باید افزایش بیابد زیرا قیمت بنزین به شدت در حال رکورد شکنی است.»
به نوشته این سایت، تیم انتخاباتی باراک اوباما در حالی از سیاست های انرژی کاخ سفید در روز یکشنبه دفاع کردند که قیمت بنزین به شدت افزایش یافته و به ۴ دلار در هر گالن رسیده است. این روند می تواند نظر رأی دهندگان را عوض کند و شانس اوباما را برای دور دوم کاهش دهد.
بر پایه این گزارش، به طور کلی قیمت بنزین در آمریکا در هر گالن ۳.۵۳ دلار است و این قیمت از اول ماه ژانویه تا کنون ۲۵ سنت افزایش یافته است و پیش بینی ها حاکی از این است که بسیار احتمال دارد قیمت بنزین به ۴.۲۵ دلار در هر گالن نیز برسد. از طرفی جمهوری خواهان به دنبال این هستند که تولیدات قیمت داخلی افزایش یابد.
فاکس نیوز افزود: «انتظار می رود درخواست های جهانی نفت باز هم ۱.۵ درصد افزایش یابد و به ۸۹.۲۵ میلیون بشکه در روز در سال ۲۰۱۲ برسد. اکنون قیمت بنزین در هر گالن ۱.۶۰ دلار بیشتر از زمانی است که اوباما به کاخ سفید آمد.»

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×