اخبار فرش ماشینی

بیش از پنج هزار نفر از نمایشگاه سراسری فرش دستباف در یزد دیدن کردند

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

ششمین نمایشگاه فرش دستباف در یزد

محمد مهدی نبی زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این نمایشگاه از ۱۰ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه استان دایر شده بود افزود: نمایشگاه مذکور به مدت شش روز برای بازدید عموم دایر بود.

وی بیشتر بازدید کنندگان را خانواده ها بیان کرد و اظهار داشت: همچنین دانشجویان در رشته های مختلف از این نمایشگاه دیدن کردند.

وی با اشاره به اینکه روزانه بطور متوسط بین ۸۰۰ تا یکهزار نفر از نمایشگاه یاد شده دیدن می کردند افزود: امسال نسبت به سال گذشته خرید از نمایشگاه ۲۰ درصد کاهش یافته بود.

رییس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد اضافه کرد: نمایشگاه یاد شده در قالب ۹۰ غرفه محصولات ۴۰ شرکت و واحد فرش دستباف و تابلو فرش در معرض دید علاقمندان قرار گرفته بود

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی اظهار داشت: در این نمایشگاه انواع تابلو فرش، انواع فرش ‌های تزئینی با طرح‌ های اصیل و نیز انواع فرش ‌های عشایری با طرح‌ های مختلف نواحی گوناگون به نمایش درآمده بود.

نبی زاده تصریح کرد: در نمایشگاه یاد شده تولید کنندگان فرش دستباف استانهای تبریز، قم، کاشان ، کرمان ، تهران ، خراسان رضوی ، اصفهان، چهار محال بختیاری ، آذربایجان شرقی و یزد حضور داشتند.

وی دسترسی مستقیم مصرف ‌کنندگان به بازار فرش، حذف واسطه‌های فروش فرش دستباف ،ایجاد زمینه مناسب فروش با قیمت مناسب به مصرف کنندگان، تبادل اطلاعات بین تولید‌کنندگان و تلاش در راستای ارائه کارهای با کیفیت را از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه بیان کرد.

نبی زاده یادآور شد: نمایشگاه مذکور با همکاری اتحادیه فروشندگان فرش دستباف ، کمیته فرش استان و این سازمان برپا شده بود

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×