اخبار نساجی

افزایش مجدد نرخ مکالمه تهرانی ها

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

افزایش مجدد نرخ مکالمه تهرانی ها

از امروز بیست و سوم فروردین با حذف کدهای درون شهری در استان البرز نرخ هر پالس مکالمه استانی در دو استان‌ تهران و البرز با افزایشی مجدد از ۵۱ ریال به ۵۸.۷۱ ریال افزایش خواهد یافت.

به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، قرار است از امروز بیست و سوم فروردین ماه، هم کدی در استان البرز به عنوان دومین استان در کشور اجرایی شود.

نخستین بار هم کدی در کشور، در آذرماه سال ۹۰ در استان تهران و با مجوز هیئت دولت انجام شد که پس از انجام این کار، قیمت هر پالس مکالمه استانی از ۴۴.۷ریال به ۵۱ ریال افزایش یافت.

اما بر اساس اطلاعات بدست آمده توسط خبرنگار فارس، قرار است در استان البرز پس از اجرای هم کدی، تعرفه مکالمه استانی به ۵۸.۷۱ ریال تغییر کند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

شرکت مخابرات ایران این تصمیم را بر اساس مجوزهای کسب شده در برنامه دارد و طی نامه‌ای به زیرمجموعه‌‌های خود نیز ابلاغ کرده است.

همچنین بر اساس این نامه، مخابرات قرار است از روز امروز و همزمان با یکسان شدن کدها در استان البرز، در استان تهران نیز که پیش از این هم کدی را اجرا کرده است، تعرفه هر پالس درون استانی را از ۵۱ ریال به ۵۸.۷۱ ریال تغییر دهد.

از سوی دیگر در حالی که مدیران مخابراتی، به برنامه افزایش تعرفه ثابت به همراه، اذعان دارند، اما در این ابلاغیه‌ای درون شرکتی مخابرات در خصوص تعرفه ثابت به همراه صحبتی نشده است.

همچنین قرار است تعرفه بین استانی مانند گذشته بر پایه نرخ هر پالس ۴۴.۷ ریال و بر اساس مسافت در ۴ زون ۰ تا ۱۰۰، ۱۰۰ تا ۴۰۰، ۴۰۰ تا ۷۰۰ و بیشتر از ۷۰۰ کیلومتر محاسبه شود و در این تعرفه تغییری ایجاد نخواهد شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×