اخبار فرش ماشینیاسلاید شو

صادرات فرش ماشینی امسال ۶۰ درصد افزایش یافت

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

«عباس قبادی» روز پنجشنبه در حاشیه دهمین نمایشگاه بین المللی کفپوش‌ها، موکت، فرش ماشینی و صنایع وابسته در پاسخ  توضیح داد: جمهوری اسلامی ایران از کشورهای توانمند و صاحب سبک در صنعت فرش ماشینی است.

 

به گزارش سایت مجله نساجی کهن  به نقل از ایرنا، وی ادامه داد: اکنون در این نمایشگاه بیش از ۱۰۰ شرکت حضور دارند که حدود ۹۶ شرکت داخلی و بقیه خارجی هستند؛ درعین حال شرکت های برتر تولید کننده ایرانی عاملی برای استقبال کم خارجی ها از این نمایشگاه شده است.
قبادی خاطرنشان کرد: ایران در بین ۶ کشور صاحب سبک و قدرتمند در عرصه فرش ماشینی جای دارد و با وجود همه محدودیت‌های اقتصادی، فعالان کشورمان توانسته اند این صنعت را فعال و تولیداتش را بروز نگه دارند.به گزارش نساجی امروز بنقل از ایرنا  وی گفت: جمهوری اسلامی ایران سالیانه به حدود ۶۰ کشور جهان صادرات دارد و برپایی این نمایشگاه می‌تواند در معرفی توانمندی‌های کشورمان موثر باشد.

 

سرپرست شرکت سهامی نمایشگاه های‌ بین المللی جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: پارسال طبق آمار گمرک حدود ۴۰۰ میلیون دلار صادرات فرش ماشینی انجام شد و فعالان این عرصه در تلاشند امسال آن را به بیش از ۵۰۰ میلیون دلار برسانند.
در دهمین نمایشگاه بین المللی کف پوش، موکت، فرش ماشینی و صنایع وابسته بیش از ۱۲۰ شرکت داخلی و خارجی از ایران و کشورهای ترکیه، چین و تایوان جدیدترین تولیدات خود را در معرض دید علاقمندان قرار داده اند.
این نمایشگاه از ۱۵ تا۱۹  شهریورماه هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید عموم افراد است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

 

 

فرم ثبت نام سریع

جهت دریافت آخرین اخبار و رویدادهای نساجی و فرش ماشینی ایران و جهان در فرم زیر ثبت نام کنید

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×