اخبار فرش ماشینی

اصفهان رتبه سوم کشف قاچاق پوشاک را دارد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

اصفهان – خبرگزاری مهر: معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان گفت: این استان در کشف قاچاق پوشاک رتبه سوم کشور را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی اسماعیلی ظهر جمعه در مراسم آغاز به کار پنجمین نمایشگاه بین‌المللی و نهمین نمایشگاه تخصصی ماشین آلات و محصولات نساجی چرم و صنایع وابسته با بیان اینکه قاچاق پوشاک رتبه اول را در استان اصفهان به خود اختصاص داده، اظهار داشت: همچنین استان اصفهان به طور میانگین در کشف قاچاق رتبه سوم کشور را به خود اختصاص داده است.

وی تاکید کرد: بخش عمده‌ای از قاچاق پوشاکی که امروز وارد استان اصفهان می‌شود، از لحاظ فرهنگی سلامت شهروندان را تهدید می‌کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان اضافه کرد: ترویج برخی از فرقه‌های باطل که در این پوشاک انجام می‌شود، سلامت فرهنگی جامعه را به خطر می‌اندازد.

وی با بیان اینکه عزم عمومی و فرهنگ سازی از راهکار های مقابله با قاچاق پوشاک است، تصریح کرد: عزم قوی در میان مسئولان و حمایت جدی دولت در مبارزه با قاچاق لازم است.

وی یادآور شد: از آن جایی که ۴۰ درصد اشتغال صنعت در استان اصفهان مربوط به حوزه نساجی است بنابراین باید برای پیشگیری از قاچاق پوشاک گام‌های بلندی برداشته شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اسماعیلی ادامه داد: توسعه هدفمند صنعت و حمایت از ظرفیتهای موجود از اولویت‌های اساسی برنامه‌های ما در حوزه نساجی است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×