اخبار نساجی

آل اسحاق: در مراودات دو کشور گشایش بزرگی ایجاد خواهد شد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

دیدار رییس اتاق تهران و معاون ارزی بانک مرکزی هند

آل اسحاق: در مراودات دو کشور گشایش بزرگی ایجاد خواهد شد در اولین روز حضور هیات تجاری ایرانی در بمبئی، مناسبات موجود در مراودات بین بانکی با معاون ارزی بانک مرکزی هند در میان گذاشته شد. رییس اتاق تهران با بیان این موضوع، از قول مساعد معاون ارزی بانک مرکزی هند و پیگیری این نهاد مالی برای رفع و رجوع مسایل حاضر در مراودات مالی بین دو کشور خبر داد.

به گزارش فارس یحیی آل اسحاق که مدیریت هیات تجاری ایرانی در هند را برعهده دارد در چهار روز گذشته در تمامی نشست ها بر رفع مسایل بانکی و تسهیل هر چه بیشتر مراودات بانکی تاکید کرده بود. وی گفت: «غروب سه شنبه حین نشستی که توسط فدراسیون سازمان های صادرکننده هند ترتیب داده شده بود، دیداری با معاون ارزی بانک مرکزی هند داشتیم ودر این دیدار به طور مشخص به مواردی اشاره کردیم که لازم است برای توسعه تجارت دو طرف توجه بیشتری به آن ها صورت بگیرد و خواستار پیگیری شخص معاون ارزی بانک مرکزی هند شدیم».

آل اسحاق هم چنین از حضور مدیران ارشد بانکی کشور در این نشست خبر داد و افزود: «برای این که بتوانیم به طور دقیق مسایل دو طرف را مطرح کنیم از حضور مدیران بانکی حاضر در هیات استفاده کردیم که آن ها با بیان دقیق مسایل بانکی موجود، پیشنهادات خود را نیز برای ارتقا این روابط ارائه دادند».

رییس هیات تجاری ایران در هند موضوعات مطرح در سیستم بانکی را قابل رفع دانست که تنها با کمی انعطاف بیشتر دو طرف این مسائل حل و از ایجاد فضای بی اعتمادی بین فعالان اقتصادی دو طرف جلوگیری خواهد شد. وی حضور مدیران بانکی در این هیات را یک ویژگی منحصربفرد عنوان کرد و دستاوردهای حضور این گروه را تاثیرگذار بر همه بخش های دیگر عنوان کرد.

یحیی آل اسحاق در سخنرانی های متعدد خود در دهلی نو و بمبئی بر ارتقا روابط اقتصادی و رساندن حجم ۴ میلیاردی کالاهای غیرنفتی دو طرف به عدد ۱۰ میلیارد دلار در کوتاه ترین مدت تاکید کرده بود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

آل اسحاق: در مراودات دو کشور گشایش بزرگی ایجاد خواهد شد

آل اسحاق: در مراودات دو کشور گشایش بزرگی ایجاد خواهد شد

آل اسحاق: در مراودات دو کشور گشایش بزرگی ایجاد خواهد شد

آل اسحاق: در مراودات دو کشور گشایش بزرگی ایجاد خواهد شد

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×