اخبار نساجی

گشایش ۵۰ جایگاه سی‌ان‌جی در کشور

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

پایان این هفته ۵۰ جایگاه جدید سی‌ان‌جی به منظور خدمت‌رسانی مناسب در ایام عید نوروز و در فاز چهارم بهره‌برداری همزمان جایگاه‌های سی‌ان‌جی به صورت همزمان در کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش بی باک به نقل از شانا؛ با راه اندازی رسمی فاز چهارم جایگاه های سی ان جی که شامل افتتاح ۵۰ جایگاه تازه احداث شده است، شمار کل جایگاه‌ های عرضه گاز طبیعی کشور به یک هزار و ۸۵۰ باب می رسد که به ایجاد تعادل بیشتر در بخش عرضه و تقاضای این حامل انرژی در کشور منجر خواهد شد.

با گشایش رسمی فاز چهارم جایگاه‌های سی ان جی کشور، در مجموع ۳۱۲ نازل عرضه گاز طبیعی فشرده شده به ظرفیت عرضه سوخت کشور افزوده خواهد شد و ظرفیت عرضه سی ان جی کشور حدود ۷۰ هزار نرمال متر مکعب در ساعت افزایش می یابد.

از ۵۰ جایگاه جدید آماده بهره برداری که اواخر هفته جاری با حضور مدیران شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران به بهره برداری می رسد، ۳۷ باب جایگاه، تک منظوره و ۱۳ جایگاه، دومنظوره خواهد بود که با مشارکت بخش خصوصی و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در استان های مختلف راه اندازی خواهد شد.

با راه اندازی ۵۰ جایگاه سی ان جی در فاز چهارم، درمجموع ظرفیت توزیع گاز طبیعی در جایگاه‌ها به یک میلیون و ۹۵۲ هزار و ۱۰۰ نرمال مترمکعب در ساعت افزایش می یابد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

براساس این گزارش؛ با احتساب تولید و تبدیل خودروهای دوگانه سوز در دو بخش تبدیل کارگاهی و تولید کارخانه ای، هم اکنون بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار خودروی گازسوز در کشور وجود دارد.

خدمات پشتیبانی بیش از ۱۸۳۰ باب جایگاه سی ان جی عرضه کننده سوخت به خودروهای گازسوز کشور شامل نگهداری، تعمیرات و بازرسی تجهیزات جایگاه ها در تمام ایام سال انجام می شود که این موضوع به مناسبت سال نو و افزایش سفرهای برون شهری در تعطیلات نوروز به شکل ویژه در دستور کار شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران قرار گرفته است.

با توسعه صنعت سی ان جی در سال های اخیر، هم اکنون سهم ۲۵ درصدی گاز طبیعی فشرده شده در سبد سوخت ناوگان حمل و نقل کشور محقق شده است و طبق برنامه ریزی های مدیریت طرح سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، شمار جایگاه های سی ان جی فعال در کشور تا پایان سال ۹۱ به ۲۵۰۰ باب افزایش خواهد یافت.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×