اخبار نساجی

صالحی: مشکلات بحرین با خروج نیروهای خارجی از این کشور حل می‌شود

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با استقبال از لغو حالت فوق العاده در بحرین اظهار داشت: به اعتقاد ما مشکلات بوجود آمده در بحرین مساله داخلی این کشور است و این امر باید در پرتو یک رویکرد بحرینی – بحرینی و خروج نیروهای خارجی از این کشور حل و فصل شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل اطلاعات و مطبوعات وزارت امور خارجه، علی اکبر صالحی در پاسخ به سوال خبرنگاری درخصوص موضع جمهوری اسلامی ایران در مورد لغو حالت فوق العاده در بحرین اظهار داشت: ما این اقدام را در جهت تحقق مطالبات مردم بحرین و یک گام مثبت و حرکتی روبه جلو تلقی می کنیم.
وزیر امور خارجه کشورمان تصریح کرد: ما همچنان بر استقلال، حاکمیت ملی و تمامیت ارضی همه کشورها از جمله بحرین تاکید داریم.
صالحی همچنین در پاسخ به سوال دیگری در خصوص راهکارهای حل بحران بحرین اظهار داشت: به اعتقاد ما مشکلات بوجود آمده در بحرین مساله داخلی این کشور است و این امر باید در پرتو یک رویکرد بحرینی – بحرینی و خروج نیروهای خارجی از این کشور حل و فصل شود.
وزیر امور خارجه افزود: گفتگو بین مردم و دولت بحرین با نگاهی واقع بینانه در جهت حفظ احترام به حقوق شهروندی می تواند به عنوان اقدامی ملموس در جهت اعتماد سازی برای طرفین و در راستای تحقق و تامین مطالبات مردم و برقراری ثبات و آرامش، رویکردی سازنده قلمداد شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×