اخبار فرش ماشینی

وعده نماینده کاشان برای کمک به تامین بودجه سرای نوآوری فرش ماشینی

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت قطعه‌سازی و کاهش وابستگی به محصولات خارجی، به‌منظور تأمین بودجه لازم برای ارتقای رتبه بیشتر سرای فرش ماشینی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان قول مساعد داد.

به گزارش مجله کهن به نقل از خبرگزاری آنا، نشست شورای سیاستگذاری سرای فرش ماشینی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان با حضور نماینده مردم شهرستا‌ن‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کاشان، سرپرست اداره‌کل اجرایی سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان و تعدادی از صاحبان صنایع در تالار زنده‌یاد بابک فخیمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه گزارشی از فعالیت‌های تأسیس  سرای فرش ماشینی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان از سوی منصور دیاری رئیس این سرا ارائه شد.

سیدجواد ساداتی‌نژاد نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در این نشست با اشاره به اهمیت قطعه‌سازی و کاهش وابستگی به محصولات خارجی به‌منظور تأمین بودجه لازم برای ارتقای رتبه بیشتر سرای فرش ماشینی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان قول مساعد داد.

میثم عرب‌زاده سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان نیز در این نشست با اشاره به امکانات و ظرفیت این دانشگاه عنوان کرد: اولویت نخست ما درآمدزایی برای دانشگاه‌ است و در این راستا با اجرای سرای نوآوری فرش ماشینی طرح تحقیقاتی «پایش قطعات مصرفی صنعت فرش ماشینی و صنایع وابسته» انجام خواهد شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×