اخبار نساجی

علی آبادی و سالم البدری دیدار و گفتگو کردند

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

پس از گفتگوی صبح امروز محمدعلی آبادی رئیس و سالم البدری دبیرکل اوپک، کمیته وزارتی نظارت بر بازار تا ساعاتی دیگر در وین آغاز به کار می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، همزمان با آغاز شمارش معکوس برای برگزاری یکصد و پنجاه و نهمین اجلاس وزارتی اوپک، با حضور محمدعلی آبادی رئیس اوپک جلسه کمیته وزارتی نظارت بر بازار تا ساعاتی دیگر در وین برگزار می شود.

علی آبادی سرپرست وزارت نفت و رئیس اوپک، صبح امروز ۱۷ خرداد ماه برای حضور در یکصد و پنجاه و نهمین اجلاس وزارتی سازمان اوپک با استقبال مقامات رسمی وارد وین شد.
وی در آستانه ورود به وین مورد استقبال سالم البدری دبیرکل اوپک، علی‌اصغر سلطانیه نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و اعضای سفارت جمهوری اسلامی ایران در اتریش قرار گرفت.
در نخستین روز حضور سرپرست وزارت نفت در وین، امروز جلسه کمیته وزارتی نظارت بر بازار با شرکت علی آبادی تشکیل و گزارش نهایی مذاکرات فردا در نشست وزیران اوپک ارائه خواهد شد که به این منظور هم‌اکنون مذاکرات مباحث مقدماتی درحال انجام است.
کشورهای عضو اوپک که بیش از یک سوم نفت خام جهان را تولید می کنند، ۲۰ آذر ماه گذشته در یکصد و پنجاه و هشتمین نشست فوق العاده خود در کیتو اکوادور برای هفتمین بار پیاپی تصمیم گرفتند سهمیه های تولید را در همان سطح ۲۴ میلیون و ۸۴۵ هزار بشکه در روز تثبیت کنند.
بر اساس اعلام دبیرخانه سازمان کشورهای صادرکننده نفت، یکصد و پنجاه و نهمین نشست وزیران نفت اوپک ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه چهارشنبه (۱۸ خرداد) در وین آغاز به کار خواهد کرد.

پیش بینی می شود در این نشست علاوه بر محمد علی آبادی به عنوان رئیس سازمان اوپک و سرپرست وزارت نفت، شمس الدین حسینی وزیر امور اقتصاد و دارایی هم حضور پیدا خواهد کرد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×