اخبار نساجی

عرضه محصولات تنظیم‌ بازاری درفروشگاههای رفاه

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

عرضه محصولات تنظیم‌ بازاری درفروشگاههای رفاه

کنترل نقدینگی با بن کارت های رفاه

مدیرعامل فروشگاههای زنجیره‌ای رفاه، از جایگزینی کارت‌های هوشمند به جای ارایه سبدهای کالایی خبرداد و گفت: با انعقاد تفاهم‌نامه‌ های جدید، به زودی بن‌ کارتها جایگزین سبدهای کالایی می‌شوند.

محمدرضا رشیدی، درنشستی خبری با خبرنگاران،با اشاره به این که بیش ازیکسال است که در فروشگاه های رفاه به غیر از بن‌های کاغذی، رفاه‌ کارت در اختیار مردم قرار می‌گیرد،افزود:با این کارت ها به صورت نقدی یا اقساطی توسط سازمانها یا مجموعه‌ها خریداری می‌شود و با ارایه به کارمندان، امکان خرید در یک سال مهیا می‌شود.

رشیدی گفت: یکی از اهداف بن‌کارت‌ها کنترل نقدینگی است؛ ضمن اینکه این کارتها معاف از مالیات هستند و فرد می‌تواند نیازمندی‌های خود را به تدریج با استفاده از این کارتها برطرف کنند.وی ،ازعرضه میوه، گوشت و مرغ تنظیم‌بازاری در شعب این فروشگاهها در کشور خبرداد و گفت: سالانه ۵ هزار تن مرغ و ۵ هزار تن گوشت در این فروشگاهها عرضه می‌شود.

برگزاری فروش های فوق العاده در دو نوبت ازسال
مدیرعامل فروشگاههای زنجیره ای رفاه با اشاره به فروش فوق‌العاده کالاها به مناسبت ایام پایانی سال در ۱۸۰ شعبه فروشگاههای زنجیره‌ای رفاه درسراسرکشور، افزود: در ایام پایانی سال و در شهریورماه، دو فروش فوق‌العاده در فروشگاههای رفاه برگزار می‌شود که در این فروشها، تمامی کالاها با تخفیف ۸ تا ۲۵ درصدی عرضه می‌شوند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی اظهارداشت: مطابق با تفاهم انجام شده با بهزیستی، مددجویان این سازمان ۴۵۰ هزار کارت رفاه دریافت کردند تا بتوانند کالاهای مورد نیاز خود را از فروشگاه های رفاه تامین کنند.وی با اشاره به آغاز فروش اینترنتی و مجازی شعب فروشگاه های زنجیره ای رفاه در سه استان تهران ، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی، گفت : تاکنون بیش از یک هزار رفاه کارت برای دستگاه های مختلف متقاضی صادر شده است و افراد می‌توانند با مراجعه به سایت رفاه، کالای مورد نظر خود را انتخاب و از طریق پیک دریافت کنند.

رشیدی همچنین گفت : براساس صورت های مالی چند سالی است که فروشگاه های زنجیره ای رفاه سود ده هستند و سود به دست آمده بین مردم و سهامداران تقسیم می شود .مدیرعامل فروشگاههای زنجیره‌ای رفاه با بیان اینکه بسیاری از سازمانها و دستگاهها برای استفاده کارمندان از بن کارت تفاهم نامه هایی با فروشگاه های رفاه منعقد کرده‌اند، خاطرنشان کرد: تا کنون بیش از یک میلیون کارت صادر و در اختیار سازمان های مختلف قرار گرفته که از جمله آنها کارکنان وزارت آموزش و پرورش هستند.

ارایه سبد تخفیفی ویژه هر ۱۵ روز یکبار
وی اظهار داشت: ارایه خدمات مختلف از جمله ارایه سبد تخفیفی ویژه هر ۱۵ روز یکبار حاوی ۵۰ قلم مورد نیاز مردم در دستور کار قرار گرفته و عملیاتی شده است، ضمن اینکه تنوع کالایی، صرفه‌جویی در وقت، ارایه خدمات الکترونیکی از جمله خدمات کنونی این فروشگاه است.رشیدی، یکی از محاسن فروشگاهها را تنوع کالایی عنوان کرد و افزود: سالانه ۱۵ روز سبدی به عنوان سبد تخفیفی ویژه شامل ۵۰۰ قلم کالای مورد نیاز مردم در گروه های مختلف کالایی شامل شوینده‌ها و مواد غذایی عرضه می‌شود.

ضو شورای ستاد تنظیم بازار، در پاسخ به این سوال که یکی از مشخصه های فروشگاه های زنجیره ای تفاوت سطح قیمت ها با بازار است عنوان کرد: در فروشگاههای زنجیره‌ای کشور نیز تفاوت سطح قیمتها با بازار وجود دارد و به طور مثال در برخی شوینده‌ها ۵ تا ۸ درصد ارزان تر از سطح بازار عرضه می‌شود.

وی با اشاره به راه اندازی شعبه ای جدید از فروشگاه های زنجیره ای رفاه در استان گلستان ، شهرستان گرگان ، عنوان کرد : براساس برنامه ریزی ها برآنیم تا تعداد فروشگاه ها را به عدد ۲۰۰ برسانیم .رشیدی، این موضوع را نیز توضیح داد که براساس برنامه بلند مدت درنظراست تا تعداد فروشگاه های زنجیره ای رفاه به هزار شعبه برسد .

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×