گزارش نمایشگاه هامد و پوشاک

تور بازدید از نمایشگاه momad مادرید

قابل توجه صادرکنندگان پوشاک و چرم به اروپا

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

همانگونه که قبلا” به اطلاع اعضای محترم گروه رسانده شد نمایشگاه momad مادرید اسپانیا یکی از بزرگترین نمایشگاه های اروپا در زمینه عرضه انواع پوشاک و چرم می باشد که در سال جاری از تاریخ ۲۰ الی ۲۲ بهمن ماه در شهرمادرید برگزار می شود دو روز قبل از آن هم نمایشگاه textworld پاریس برگزار خواهد شد.

همین جهت طی هماهنگی های انجام شده با اتحادیه محترم تولید و صادرکنندگان پوشاک ایران، گروه شرکت های پانیذان تور بازدید از نمایشگاه momad مادرید را با همکاری انجمن مذکور و اتاق بازرگانی ایران و اسپانیا به منظور تحقیق و بررسی نمایشگاه های مذکور تدارک دیده است تا ضمن مشاهده و بررسی قیمت وکیفیت محصولات عرضه شده مذاکره ای هم با مسئولان نمایشگاه در مورد غرفه گذاری شرکت های ایرانی در نمایشگاه برای دوره شهریور ۱۴۰۳ انجام شود حداقل یکی از اعضای هیات مدیره در این تور به همراه مدیریت شرکت های پانیذان ونماینده دائمی پانیذان در مادرید حضور خواهند داشت.

از کلیه علاقمندان به صادرات انواع پوشاک به ویژه صادرات به کشورهای اتحادیه اروپا دعوت می شود تا از این فرصت استثنایی که خوشبختانه مقارن با تعطیلات در ایران هم می باشد استفاده نمایند و در تور بازدید از این نمایشگاه شرکت نمایند .

با توجه به زمان محدود جهت اخذ ویزای شنگن حداکثر مهلت ثبت نام فقط تا تاریخ یکشنبه ۱۰ دیماه می باشد. کلیه اعضای اتحادیه مذکور از ۱۰%تخفیف ویژه و کلیه مشارکت کنندگان در پاویون صادراتی نمایشگاه ایرانتکس از ۳۰% یارانه این شرکت برخوردار خواهند بود .لطفا” جهت ثبت نام فرم پیوست را تکمیل و به همراه کپی صفحه اول پاسپورت به شماره واتساپ ۰۹۲۲۲۵۳۲۵۸۰۷ ارسال فرمائید.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×