اخبار نساجی

کالابرگ جدیدی نخواهیم داشت

هرچند به گفته معاون توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت دیگر کالابرگی اعلام نخواهد شد اما دستگاه متولی کالابرگ همچنان در حال انجام کارهای مرتبط با کالابرگ‌های قبلی است و تصمیم جدیدی برای آن‌ اتخاذ نشده است.

محمدعلی ضیغمی در گفت‌وگو با خبرنگار بازرگانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در مورد سرنوشت ستاد بسیج اقتصادی که مدتی پیش اعلام شده بود دیگر کالابرگی اعلام نخواهد شد و کار این ستاد رو به اتمام است، عنوان کرد: نیروهای این ستاد در حال انجام کار خود هستند و ستاد هم سرجای خودش است و کار خودش را انجام می‌دهد.

وی در همین مورد با بیان اینکه هنوز تصمیم جدیدی گرفته نشده است، تاکید کرد: هر تصمیمی برای ستاد بسیج اقتصادی گرفته شود، نیروهای آن نیروهایی وزارت صنعت، معدن و تجارت هستند و کار خودشان را انجام می‌دهند، حالا ممکن است در ستاد بسیج اقتصادی نباشد و در یک مرکز دیگر باشد.

با وجود این ضیغمی تایید کرد که این موضوع به منزله اعلام کالا برگ جدید نیست.

وی متذکر شد: در بحث کالابرگ مسائلی مانند برگشت کالابرگ، جمع‌آوری، شمارش‌، تسویه‌حساب، امحا و موارد دیگر مطرح است که این اقدامات کماکان برای کالابرگ‌های قبلی در حال انجام است.

پیش از این نیز ضیغمی در مورد ۲۰۰ نیروی کار ستاد بسیج اقتصادی گفته بود: بخشی از همکاران ما در ستاد بسیج اقتصادی از نظر نوع استخدام و نحوه به‌کارگیری مشابه سایر حوزه‌های وزارتخانه نیستند و در دریافت مزایای آن‌ها تفاوت وجود دارد. کارکنان ستاد بسیج اقتصادی نیروهای رسمی قانون کاری هستند و به مانند دیگر کارکنان وزارت صنعت، معدن و تجارت استخدام کشوری نیستند اما نگرانی در مورد ثبات این کارکنان وجود ندارد و حتی اگر ستاد بسیج اقتصادی را نداشته باشیم، آن‌ها تعیین تکلیف می‌شوند و نگرانی در مورد ادامه‌ خدمت آن‌ها وجود ندارد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×